Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezondheid alcohol

Gezondheid alcohol

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wilwilwel zei:
Ja ik wist wat anders hoe een avatar moet heb geen PC. Alleen mobiel
Klik om te vergroten...

Normaal gesproken interesseert het mij niks maar zou je misschien iets beter kunnen kijken naar het formuleren van zinnen, ik vind het erg moeilijk om te begrijpen wat je bedoeld.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
DeApotheek zei:
Thaaanks!

Dat is Daniel Radcliffe oftewel Harry Potter
Klik om te vergroten...
Owja, nu je het zegt. De Meth variant neem ik aan haha.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is er leuk aan elk weekend zo zat te zijn dat je blackouts krijgt? Heb je niet een moment dat je t zat (hehe :P) bent en gewoon wil slapen? Als ik teveel of te snel had of gedronken dan wil ik alleen maar liggen en slapen :P

En trekkken je maatjes ook niet een keer aan de rem? 1 of 2x overkomt de beste, maar zou er schijtziek van worden oppasser te spelen elk weekend, daarbij dat moet je zelf niet willen denk ik
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwijgrecht zei:
Wat is er leuk aan elk weekend zo zat te zijn dat je blackouts krijgt? Heb je niet een moment dat je t zat (hehe :P) bent en gewoon wil slapen? Als ik teveel of te snel had of gedronken dan wil ik alleen maar liggen en slapen :P

En trekkken je maatjes ook niet een keer aan de rem? 1 of 2x overkomt de beste, maar zou er schijtziek van worden oppasser te spelen elk weekend, daarbij dat moet je zelf niet willen denk ik
Klik om te vergroten...

Er is niks leuks aan. Want je bent de volgende dag alleen ziek en weet niet alles meer van de avond ervoor. En betreft mijn vrienden. Tja het is hier gewoon normaal dat je heel de avond 'zuipt' en maar door blijft drinken. En voor diegene die er niet tegen kunnen is het maar jammer om het zomaar te zeggen.. Maar ik verwijt het me vrienden niet, want als ik het niet wil dan is dat prima. Maar als ik eenmaal de smaak te pakken heb dan gaat het gewoon regelmatig te ver. Ik denk zelf dat het komt wanneer ik een beetje aangeschoten begin te worden, dat ik dan de grip erover verlies. Dan denk ik er niet meer aan of boeit het me niets meer. Het ergste vind ik het dat ik de leuke dingen mis of niet meer weet en dat het wellicht ten koste gaat van mijn gezondheid. Verder heb ik een heel sociaal leven en een goede baan. Dus in dat opzicht leid het er niet onder.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
genk123 zei:
Er is niks leuks aan. Want je bent de volgende dag alleen ziek en weet niet alles meer van de avond ervoor. En betreft mijn vrienden. Tja het is hier gewoon normaal dat je heel de avond 'zuipt' en maar door blijft drinken. En voor diegene die er niet tegen kunnen is het maar jammer om het zomaar te zeggen.. Maar ik verwijt het me vrienden niet, want als ik het niet wil dan is dat prima. Maar als ik eenmaal de smaak te pakken heb dan gaat het gewoon regelmatig te ver. Ik denk zelf dat het komt wanneer ik een beetje aangeschoten begin te worden, dat ik dan de grip erover verlies. Dan denk ik er niet meer aan of boeit het me niets meer. Het ergste vind ik het dat ik de leuke dingen mis of niet meer weet en dat het wellicht ten koste gaat van mijn gezondheid. Verder heb ik een heel sociaal leven en een goede baan. Dus in dat opzicht leid het er niet onder.
Klik om te vergroten...

Snap ik, bedoel t ook niet als aanval. Genoeg mensen die met drank op veranderen in dat monster van jeckyll & hyde :sweatsmile: Maar je zegt zelf dat je soms niet meer in staat bent om alleen thuis te komen, dat moeten mensen op een gegeven moment zat worden toch? of rouleren jullie elk weekend :P

Denk niet dat je dat moet willen, vindt het zelf altijd een beetje kansloos gezicht als iemand zo zat is dat hij zichzelf voor lul zet en naar buiten getild mag worden, na je 16e is dat wel een beetje passe toch? Moet iedereen lekker ook zelf weten zolang ze maar niet over m'n nikies heen kotsen.

(PS dan heb je je bierspier aardig getraind, ben 2 meter en 100 kilo maar na een flesje bier of tien ben ik er wel klaar mee,:sweatsmile:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."