#1
*modknip: link verwijderd*
Hier hoe je het kan maken.
Hier hoe je het kan maken.
Niet dus. Te duur. En naar mijn weten niet geschikt voor consumenten.Bovendien moet mijn alcohol > 95% zijn en geen 70%Etos, Kruidvat, Trekpleister, DIO etc etc
Aha dat wist ik niet! Bedankt voor de uitleg.Je hebt wel alcohol van 96% bedoeld voor menselijke consumptie hoor. Dit wordt vooral gebruikt om zelf likeuren mee te maken, uiteraard vaak aangelengd met water of iets anders. In Nederland zal je dit echter niet voor een goedkope prijs vinden. Hier betaal je namelijk accijnzen per alcohol percentage en daarom is een fles van 96% duur. Het gaat je toch wel 30 euro kosten voor een fles. In Polen kon je het wel kopen voor 15 euro per fles, daar is alle alcohol goedkoper dan hier, maar dat is een beetje ver.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."