#1
Nou de Bombay doet ze werk wel, ik zal haar vnv zeker penetreren! ![:wink:]()
Heb het gehaald, zitten nu aan de witte wijn maar zomeren pak ik dat. Tonic aanwezig ga het doen? Vindt jij het lekker?Ja best lekker maar wat tonic erbij zou wrs niet mis zijn. Is een pure gin he... of ga je dat puur in je keelgat douwen?
Tonic aanwezig ga het doen? Vindt jij het lekker?
Nou de Bombay doet ze werk wel, ik zal haar vnv zeker penetreren!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."