Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme hartkloppingen

Extreme hartkloppingen

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spier071 zei:
Ik drink ook geen wijn meer of speciaal biertjes gewoon pils en wodka gaat beter bij wijn zit vaak sulfiet om wijn te klaren ..ook hoofdpijn maker maar misschien ook hart je zou bij wijn eens moeten kijken naar biologische of kijken op etiket als het goed is moeten ze het er op vermelden of er sulfiet in zit of niet
Klik om te vergroten...
Oh wow thnx man! Dat kende ik nog helemaal niet. Ik denk dat dat het was inderdaad! Mijn moeder heeft het namelijk ook wel eens.

Sinds die ervaring heb ik alleen nog maar op de verjaardag van mijn vriend gedronken (na 3 wijntjes alweer aangeschoten). Ik moet t ff niet meer. Alleen als het echt gezellig is.
S
Spier071Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemberthee zei:
Oh wow thnx man! Dat kende ik nog helemaal niet. Ik denk dat dat het was inderdaad! Mijn moeder heeft het namelijk ook wel eens.

Sinds die ervaring heb ik alleen nog maar op de verjaardag van mijn vriend gedronken (na 3 wijntjes alweer aangeschoten). Ik moet t ff niet meer. Alleen als het echt gezellig is.
Klik om te vergroten...
Ja ik had er vroeger ook minder last van ..maar inderdaad alles qua alcohol wat minder zuiver is kan ik minder tegen hoor het ook wel van anderen los van leeftijd
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe gaat het met jou en de benzo’s @Gemberthee?
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog steeds met ups en downs. En bij jou?

Ik heb nu toch maar een afspraak staan bij de huisarts. Ik hoop heel erg dat die gaat helpen middels taperen. Het gaat alleen nog om 10 mg op z'n hoogst. Heb regelmatig aan 5 Zolpidem ook genoeg.

Het grote probleem waar ik psychisch veel last van had is opgelost nu. Ik verwacht dat dat het makkelijker gaat maken. En ik ben ook super blij dat ik mijn schaamte heb overwonnen en dat ik nu met een eerlijk verhaal naar de huisarts durf.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemberthee zei:
Nog steeds met ups en downs. En bij jou?

Ik heb nu toch maar een afspraak staan bij de huisarts. Ik hoop heel erg dat die gaat helpen middels taperen. Het gaat alleen nog om 10 mg op z'n hoogst. Heb regelmatig aan 5 Zolpidem ook genoeg.

Het grote probleem waar ik psychisch veel last van had is opgelost nu. Ik verwacht dat dat het makkelijker gaat maken. En ik ben ook super blij dat ik mijn schaamte heb overwonnen en dat ik nu met een eerlijk verhaal naar de huisarts durf.
Klik om te vergroten...
Ik ben er nu bijna 20 dagen vanaf. Thank God.

Goed bezig topper. Mij was het ook niet gelukt zonder hulp van de huisarts. Ga ervoor! <3
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ik ben er nu bijna 20 dagen vanaf. Thank God.

Goed bezig topper. Mij was het ook niet gelukt zonder hulp van de huisarts. Ga ervoor! <3
Klik om te vergroten...
Wat goed man!!! Super trots op jou! En thnx voor je super lieve berichtje!

Hoe voel je je???

Jouw bericht doet me goed! Een bevestiging dat het slim is om om hulp te kunnen vragen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gemberthee zei:
Wat goed man!!! Super trots op jou! En thnx voor je super lieve berichtje!

Hoe voel je je???

Jouw bericht doet me goed! Een bevestiging dat het slim is om om hulp te kunnen vragen.
Klik om te vergroten...
No problemo, als je wil kletsen weet je me te vinden! ❤️

Gaat goed, de eerste 2 weken waren even pittig maar ik merk iedere dag verbetering. 😍

Ik was stiekem ook te eigenwijs voor hulp. Maar ontzettend blij dat ik dat toch gedaan heb!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."