#1
Oh wow thnx man! Dat kende ik nog helemaal niet. Ik denk dat dat het was inderdaad! Mijn moeder heeft het namelijk ook wel eens.Ik drink ook geen wijn meer of speciaal biertjes gewoon pils en wodka gaat beter bij wijn zit vaak sulfiet om wijn te klaren ..ook hoofdpijn maker maar misschien ook hart je zou bij wijn eens moeten kijken naar biologische of kijken op etiket als het goed is moeten ze het er op vermelden of er sulfiet in zit of niet
Sinds die ervaring heb ik alleen nog maar op de verjaardag van mijn vriend gedronken (na 3 wijntjes alweer aangeschoten). Ik moet t ff niet meer. Alleen als het echt gezellig is.