Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswij zijn aangehouden onderweg naar time warp

wij zijn aangehouden onderweg naar time warp

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
wezijngepaktLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey,
iemand ervaring met een aanhouding in duitsland?
we gingen net het laaatste tankstation voor de afrit tanken .
stoppen tuurlijk recht naast 2 agenten.
vragen onze pas en direct of we in bezit waren van drugs,met er bij zeggend van als je iets hebt kan je het beter nu geven dan dat ze het zelf vinden.
geven het af worden gefouilleerd .
eens binnen in het tankstation alles gewogen en genoteerd
voor mij was dat 4xtc en 1.2g bruto amf.
kregen dit op een groen en 1 persoon op een geel papier.
zeiden dat we geen boeten moesten batelen,maar wel een brief krijgen naar je adres.
weet iemand mss wat dit inhoud? :confused:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
It means you're fucked!

Nee geen idee, maar ben wel benieuwd naar de antwoorden
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het niet een brief dat je afstand doet van je spullen die ze toen hebben meegenomen?
Zou me niet al te grote zorgen maken de hoeveelheid valt (voor ons) best mee. Geen deal hoeveelheden , zou de brief afwachten wat overigens een tijdje kan duren voor je het hebt.

In het ergste geval een advocaat in handen nemen al lijkt me dat bespottelijk voor die kleine hoeveelheid.

Probeer je niet druk te maken wil ik je meegeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."