Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey, iemand ervaring met een aanhouding in duitsland? we gingen net het laaatste tankstation voor de afrit tanken . stoppen tuurlijk recht naast 2 agenten. vragen onze pas en direct of we in bezit waren van drugs,met er bij zeggend van als je iets hebt kan je het beter nu geven dan dat ze het zelf vinden. geven het af worden gefouilleerd . eens binnen in het tankstation alles gewogen en genoteerd voor mij was dat 4xtc en 1.2g bruto amf. kregen dit op een groen en 1 persoon op een geel papier. zeiden dat we geen boeten moesten batelen,maar wel een brief krijgen naar je adres. weet iemand mss wat dit inhoud?"