Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas wordt verboden! ( opiumwet lijst I )

Lachgas wordt verboden! ( opiumwet lijst I )

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
zojuist heb Ik gehoord dat voor wat betreft lachgas gebruik de kogel door de kerk is gegaan. Door de gebrandschilderde ramen in elk geval. Hij heeft het dan toch maar weer voor elkaar!
Minister Grappenhaus heeft de stof lachgas op de verdovende middelenlijst weten te krijgen!
Dit, omdat volgens zijn ambtenaren, het gebruiken van lachgas schadelijk voor de gezondheid zou kunben zijn". Goeiendag!
Zo lust ik er nog wel een paar méér.
Alcohol bijvoorbeeld.

Ik vrees nu, dat het idd een kwestie van tijd zal zijn, vóórdat de gehele research chemicals groepen dezelfde weg zullen worden opgestuurd.
Dwz: ze zullen allemaal verboden gaan worden.
Lachgas wordt zowaar op lijst I van de Opiumwet worden geplaatst!
Dus, straks is het bezit, het voorhanden hebben, het verkopen, het vervoeren nz
enz van deze stof verboden.
Met een vette bekeuring aan je billen als je toch zo'n gaspatroontje bij je hebt...en ik neem aan, dat ballonnetjes óók verboden moeten gaan worden, kinderfeestje of niet, want die schijn je toch nodig te hebben, als je lachgas tot je wil nemen?
Voorzover ik weet, ik weet zelf niets van lachgas, behalve dat het als narcosemiddel gebruikt is...
Dus, mensen, NU dus een zo groot mogelijke gasfles met dit gas kopen! Want straks is het dus finito!
Goed werk, grappie.....
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat word dus big business weer..
Net als coke!
Elke dealer die ik ken zal het wel aan hun lijstje toevoegen 😂
Ipv van gecontroleerd gebruik gaan ze het de onderwereld in helpen.
Met alle gevolgen van dien...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Idd.
Het resultaat van grappie is dat de hele gebruikersscene nog veel grotere risico's zal gaan lopen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier is al een topic over. Staat gewoon bij nieuwe berichten. :wink:
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja slechte gas dat geleverd gaat worden..
Of zelfs verkeerde tanks met verkeerde gas..
Weer een politiemacht nodig om deze form van criminaliteit te bestrijden.

Gelukkig ga in naar underground feesten en blijven wij toch spuiten wat de wet ook zegt...
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Hier is al een topic over. Staat gewoon bij nieuwe berichten. :wink:
Klik om te vergroten...

Ja..
Wij praten hier!
Houd de boel een beetje gescheiden 😋
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had je trouwens dat mannetje gezien op het 8 uur nieuws, die met niet één maar twéé grote ballonnen in de weer was?
Het leek mij i.i.g dat als je op déze manier met lachgas aan het stoeien bent, het idd weleens hèlemaal fout kan aflopen.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier was al een topic over, zie https://drugsforum.nl/threads/kabinet-komt-met-verbod-op-recreatief-gebruik-van-lachgas.66343/ Daar graag verder discussiëren. Deze gaat op slot.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."