#1
zojuist heb Ik gehoord dat voor wat betreft lachgas gebruik de kogel door de kerk is gegaan. Door de gebrandschilderde ramen in elk geval. Hij heeft het dan toch maar weer voor elkaar!
Minister Grappenhaus heeft de stof lachgas op de verdovende middelenlijst weten te krijgen!
Dit, omdat volgens zijn ambtenaren, het gebruiken van lachgas schadelijk voor de gezondheid zou kunben zijn". Goeiendag!
Zo lust ik er nog wel een paar méér.
Alcohol bijvoorbeeld.
Ik vrees nu, dat het idd een kwestie van tijd zal zijn, vóórdat de gehele research chemicals groepen dezelfde weg zullen worden opgestuurd.
Dwz: ze zullen allemaal verboden gaan worden.
Lachgas wordt zowaar op lijst I van de Opiumwet worden geplaatst!
Dus, straks is het bezit, het voorhanden hebben, het verkopen, het vervoeren nz
enz van deze stof verboden.
Met een vette bekeuring aan je billen als je toch zo'n gaspatroontje bij je hebt...en ik neem aan, dat ballonnetjes óók verboden moeten gaan worden, kinderfeestje of niet, want die schijn je toch nodig te hebben, als je lachgas tot je wil nemen?
Voorzover ik weet, ik weet zelf niets van lachgas, behalve dat het als narcosemiddel gebruikt is...
Dus, mensen, NU dus een zo groot mogelijke gasfles met dit gas kopen! Want straks is het dus finito!
Goed werk, grappie.....
Minister Grappenhaus heeft de stof lachgas op de verdovende middelenlijst weten te krijgen!
Dit, omdat volgens zijn ambtenaren, het gebruiken van lachgas schadelijk voor de gezondheid zou kunben zijn". Goeiendag!
Zo lust ik er nog wel een paar méér.
Alcohol bijvoorbeeld.
Ik vrees nu, dat het idd een kwestie van tijd zal zijn, vóórdat de gehele research chemicals groepen dezelfde weg zullen worden opgestuurd.
Dwz: ze zullen allemaal verboden gaan worden.
Lachgas wordt zowaar op lijst I van de Opiumwet worden geplaatst!
Dus, straks is het bezit, het voorhanden hebben, het verkopen, het vervoeren nz
enz van deze stof verboden.
Met een vette bekeuring aan je billen als je toch zo'n gaspatroontje bij je hebt...en ik neem aan, dat ballonnetjes óók verboden moeten gaan worden, kinderfeestje of niet, want die schijn je toch nodig te hebben, als je lachgas tot je wil nemen?
Voorzover ik weet, ik weet zelf niets van lachgas, behalve dat het als narcosemiddel gebruikt is...
Dus, mensen, NU dus een zo groot mogelijke gasfles met dit gas kopen! Want straks is het dus finito!
Goed werk, grappie.....