Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerzenden.

Verzenden.

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
just dudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
just dude zei:
Met rust laten dan en hopen op goede afloop.
Klik om te vergroten...
Maar de kans dat ze het eruit halen of argwanen zit dus in. Men profiel klopt
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Het woordje "moest"heeft het weggeven.
Ik denk dat jullie in NL meer het woord "mocht" gebruiken, niet?
Klik om te vergroten...
Het zou allebei kunnen.


just dude zei:
Maar de kans dat ze het eruit halen of argwanen zit dus in. Men profiel klopt
Klik om te vergroten...
Ik zou me er niet te druk om maken.
50-50 kans dat je het geleverd krijgt zou ik zeggen.
Als je het wel krijgt dan heb je geluk .
Als je het niet krijgt heb je pech, maar je wist zelf natuurlijk dat het waarschijnlijk niet legaal is in België.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
In Nederland is dit sowieso niet de gang van zaken als een pakket niet aankomt. Tenminste als je de ontvanger bent.

Als een pakket niet aankomt neem je namelijk contact op met de verzender. De verzender neemt contact op met het postbedrijf. Zo gaat het in elk geval bij de meeste postbedrijven. De verzender vraagt dan om te checken wat er aan de hand is.

Ik heb het ook weleens gehad hoor. Een pakketje research chemicals dat gewoon kwijt is geraakt. De T&T bleef hangen ergens halverwege in het proces toen.

Hoe het in België werkt, geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat de postbedrijven hetzelfde doen omdat ze anders helemaal platgespammed worden door ongeduldige ontvangers 😂
j
just dudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is toch aangekomen. Bedankt voor de info. Ga aan het onderzoek beginnen. Have a nice and safe day all of you.
j
just dudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste forum leden.

Moest je ongeduldig worden en naar het post bedrijf bellen waar je pak is omdat de track en trace het niet doet en ze weten wie het opgestuurd heeft is er dan kans dat je pakket niet aankomt. moest het gaan over iets van onder zoek doel einden.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk niet dat het in beslag genomen gaat worden als ze weten dat het om research chemicals gaat.
Niemand weet waar je het voor gaat gebruiken.
Het is ook legaal.
j
just dudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke bedankt fischerman'sfriend. Dus die persoon moet zich geen zorgen maken?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fisherman's friend zei:
Ik denk niet dat het in beslag genomen gaat worden als ze weten dat het om research chemicals gaat.
Niemand weet waar je het voor gaat gebruiken.
Het is ook legaal.
Klik om te vergroten...
Ik zei het eerder al.


Niet legaal in België.
(Maar misschien is OP Belg, misschien niet)
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ik zei het eerder al.


Niet legaal in België.
(Maar misschien is OP Belg, misschien niet)
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, in zijn/haar profiel staat ook inderdaad België.
Dan zijn de regels anders.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fisherman's friend zei:
Je hebt gelijk, in zijn/haar profiel staat ook inderdaad België.
Dan zijn de regels anders.
Klik om te vergroten...
Het woordje "moest"heeft het weggeven.
Ik denk dat jullie in NL meer het woord "mocht" gebruiken, niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."