Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeld teveel en wil je eens luxe drinken drinken?

Geld teveel en wil je eens luxe drinken drinken?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel, je bent bankier en je wilt toasten op je pas binnen gehaalde mega-deal. Dat doe je niet met een ordinaire Tequila Sunrise of een nepchampagne. Nee, dan neem je een Magie Noir. Kosten van deze exclusieve cocktail: €490,-!

Zo dacht een gezelschap werknemers van de zakenbank Goldman Sachs. Zij hadden net een bedrag met zes nullen verdiend en wilden dat in stijl vieren. Ze vroegen de barman van Club Umbaba in Londen de meeste decadente cocktail te mixen. Dat werd de Magie Noir. Het drankje bestaat uit een scheutje Richard Hennessy cognac (à € 4440,- per fles), een slokje Dom Perignon champagne, wat Crème de Mure, vers citroengras, lychees en een extract van de Yohimbe-bast (een West-Afrikaans afrodisiacum). Deze ingrediënten zouden voor een spannende mix van smaken zorgen: vrij droog met een subtiel zoete bijsmaak. Een bijzonder drankje hoort natuurlijk in een bijzonder glas. Daarom wordt de Magie Noir geserveerd in een kristallen glas met een 24-karaats witgouden pin. De pin is om later te kunnen showen dat je echt aan deze exclusieve cocktail hebt genipt.
Klik om te vergroten...


Dat is echt te erg zeg.. een fles congac van 4440,- euro.. Dat mag dan
minstens wel een 1.5 liter fles zijn :wink:
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
een vat van 60 liter lijkt me interessanter...

dat er zulke achterlijke mongolen rondlopen!!! godverdomme hoeveel mensen had je met dat geld kunnen helpen? MIJ BIJVOORBEELD
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
that's the way we rollin.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."