Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConcert van Korn gecancelled

Concert van Korn gecancelled

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
a hahahahahahhaa

geweldig toch
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
beetje oud nieuws maar toch.....
Gelukkig hadden wij geen kaartjes anders had chim heel teleurgesteld geweest... :cry:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
vriend van me had op tmf meet en greet gewonnen
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
aaaaah...wat sneu dan!!!
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig dat het optijd bekend was.

Ik heb eens gehad dat ik naar Iron Maiden in Rotterdam zou. Het was al eind middag toen bekend werd dat het niet door ging vanwege ziekte. Ik had al ingecheckt in het jeugdherberg en alles. Dat was echt balen toen.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jippie geen k0rn!!!
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dude, zo'n opmerking hoef je niet te maken, behalve als je graag wil laten zien wat voor sneu persoon jij bent. Word toch volwassen.

Ik ben ook geen fan van korn, maar dan ga ik ook niet meteen dat soort reacties posten.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry hoor meneer de chagerijn.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nah vond het een pietsie beetje trieste opmerking ook.....Bob G!
Wat voor muziek vind jij echt ' dope' dan?
Zou je toch ook niet cool vinden als iemand dat afkraakt??
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik laat andermans meningen in waarde, en verwacht hetzelfde van anderen.

Mijn muziekstijl, sja. Dat is erg breed, maar ik vind hardrock, metal(correct me if im wrong) enzo maar een beetje gebler in de microfoon.
Een beetje Oldskool rap(Oude nummers van Nas en Tupac), nederlandse rap ben ik heel kieskeurig(doe mij maar spookrijders en opgezwolle, jiggy dje enzo die zijn wel gaaf, THC is ook wel goed).

Ik ben niet echt een fan van popmuziek, tenzei het gewoon een goed nummer is, ik houd totaal niet van skyradio en radio 10gold enzo.

Mijn voorkeur ligt bij hardere stylen, van happy hardcore tot hardhouse tot hardcore...

Goede 'love' songs krijg ik het soms ook wel warm van, zolang ik mezelf er maar in kan vinden..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jij bent triest.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Verklaar je mening, dan heb ik een reden om die te respecteren..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die rooie letters moeten mij wel steeds hebben.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#15
MMMM THC....zijn dat niet die gastjes uit adam noord....geen goede rap als je t mij vraagt.....en waarom heeft iedereen het over Tupac...okee het is best een legende maar echt niet de beste in de wereld ofzo...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan ons geen drol interesseren welke rappers de gangsta's zijn en niet .
dus we gaan weer gewoon over KoRn kletsen ja? en bob je eerste opmerking is overbodig , net zoals de opmerking van deranged


ontopique!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
pasquali zei:
MMMM THC....zijn dat niet die gastjes uit adam noord....geen goede rap als je t mij vraagt.....en waarom heeft iedereen het over Tupac...okee het is best een legende maar echt niet de beste in de wereld ofzo...
Klik om te vergroten...


haha helemaal mee eens!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
korn... ik heb maar een paar nummers gehoord van ze ben dus niet zo bekend maar die nummers waren opzich niet verkeerd..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
pasquali zei:
MMMM THC....zijn dat niet die gastjes uit adam noord....geen goede rap als je t mij vraagt.....en waarom heeft iedereen het over Tupac...okee het is best een legende maar echt niet de beste in de wereld ofzo...
Klik om te vergroten...

Ik vind niet elk nummer van THC dope, maar Zonder Vertrouwen en In De Noordside zijn wel goede nummers..


Trouwens luister jij eens naar deze nummers:
Tupac & Snoop dogg - Im Back
tupac - Fair Exchange

Dan is je mening totaal omgeslagen, oja ze zijn nooit op cd uitgebracht omdat ze te 'hard' waren d8 ik..
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben opgegroeid in de noordsite en het was helemaal niet dope...haha.....loosers daar.......ps kom je er vandaan dan heb ik nix gezegd...haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."