#1
Nah vond het een pietsie beetje trieste opmerking ook.....Bob G!
Wat voor muziek vind jij echt ' dope' dan?
Zou je toch ook niet cool vinden als iemand dat afkraakt??
Wat voor muziek vind jij echt ' dope' dan?
Zou je toch ook niet cool vinden als iemand dat afkraakt??