Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsConcert van Korn gecancelled

Concert van Korn gecancelled

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nah vond het een pietsie beetje trieste opmerking ook.....Bob G!
Wat voor muziek vind jij echt ' dope' dan?
Zou je toch ook niet cool vinden als iemand dat afkraakt??
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik laat andermans meningen in waarde, en verwacht hetzelfde van anderen.

Mijn muziekstijl, sja. Dat is erg breed, maar ik vind hardrock, metal(correct me if im wrong) enzo maar een beetje gebler in de microfoon.
Een beetje Oldskool rap(Oude nummers van Nas en Tupac), nederlandse rap ben ik heel kieskeurig(doe mij maar spookrijders en opgezwolle, jiggy dje enzo die zijn wel gaaf, THC is ook wel goed).

Ik ben niet echt een fan van popmuziek, tenzei het gewoon een goed nummer is, ik houd totaal niet van skyradio en radio 10gold enzo.

Mijn voorkeur ligt bij hardere stylen, van happy hardcore tot hardhouse tot hardcore...

Goede 'love' songs krijg ik het soms ook wel warm van, zolang ik mezelf er maar in kan vinden..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij bent triest.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verklaar je mening, dan heb ik een reden om die te respecteren..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die rooie letters moeten mij wel steeds hebben.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#7
MMMM THC....zijn dat niet die gastjes uit adam noord....geen goede rap als je t mij vraagt.....en waarom heeft iedereen het over Tupac...okee het is best een legende maar echt niet de beste in de wereld ofzo...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan ons geen drol interesseren welke rappers de gangsta's zijn en niet .
dus we gaan weer gewoon over KoRn kletsen ja? en bob je eerste opmerking is overbodig , net zoals de opmerking van deranged


ontopique!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
pasquali zei:
MMMM THC....zijn dat niet die gastjes uit adam noord....geen goede rap als je t mij vraagt.....en waarom heeft iedereen het over Tupac...okee het is best een legende maar echt niet de beste in de wereld ofzo...
Klik om te vergroten...


haha helemaal mee eens!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
korn... ik heb maar een paar nummers gehoord van ze ben dus niet zo bekend maar die nummers waren opzich niet verkeerd..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
pasquali zei:
MMMM THC....zijn dat niet die gastjes uit adam noord....geen goede rap als je t mij vraagt.....en waarom heeft iedereen het over Tupac...okee het is best een legende maar echt niet de beste in de wereld ofzo...
Klik om te vergroten...

Ik vind niet elk nummer van THC dope, maar Zonder Vertrouwen en In De Noordside zijn wel goede nummers..


Trouwens luister jij eens naar deze nummers:
Tupac & Snoop dogg - Im Back
tupac - Fair Exchange

Dan is je mening totaal omgeslagen, oja ze zijn nooit op cd uitgebracht omdat ze te 'hard' waren d8 ik..
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben opgegroeid in de noordsite en het was helemaal niet dope...haha.....loosers daar.......ps kom je er vandaan dan heb ik nix gezegd...haha
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Die rooie letters moeten mij wel steeds hebben.
Klik om te vergroten...
!ik heb je gevraagd ontopic te gaan , en weer kom je met nutteloos gezeur
je bent gewoon ( met andere) een topic aan het verzieken met nutteloze plaatjes en tekst............. , warning
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#14
korn is zwaar de shit! jammer dat het niet doorgaat, had het onze goede vriend zeer gegunt om deze jongens in levende lijve te ontmoeten... :cry:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#15
kan niet dat niet een andere keertje doen dan?
Krijgt ie het niet te goed Dan??
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#16
weet ik niet, gaat via TMF he :tongueout:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heineken music hall..trwns niet een beste plek!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar zouden ze optreden dan?

Ik ben wel groot KoRn fan geweest, maar dat was na Issues afgelopen... Live zijn ze ook niet meer wat het geweest is...

Maar natuurlijk altijd leuk om te zien, jammer als je je daar op verheugd.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
maar ik vind hardrock, metal(correct me if im wrong) enzo maar een beetje gebler in de microfoon.
Klik om te vergroten...

Zo, wat een sterk argument.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou he dat vinnik ook.....hardhouse is pas intelligent!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."