Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie wil eind maken aan 'verticaal drinken'

Politie wil eind maken aan 'verticaal drinken'

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Politie wil eind maken aan 'verticaal drinken'

Uitgegeven: 2 augustus 2006 12:08
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2006 12:11
LONDEN - De politie in de Britse stad Preston wil een eind maken aan 'verticaal drinken'. Zij bedoelt daarmee dat het verboden moet worden staand aan de bar in een café te drinken, door velen beschouwd als dé natuurlijke houding om bier in te nemen.


Velen denken ook dat het grootste bezwaar tegen 'verticaal drinken' is dat je harder en sneller valt als je teveel hebt gedronken dan wanneer je zittend inneemt. De politie van Preston ziet echter een veel groter bezwaar: het is een van de belangrijkste oorzaken van openbare ordeverstoring.


Mensen die staand drinken, gebruiken meer omdat de drank gemakkelijker naar binnen glijdt als de slokdarm geheel gestrekt is, zei projectmanager alcohol van de politie, Andy Hobson, tegen de krant The Times van woensdag. Daar komt volgens hem nog eens bij dat er in een groep staande drinkers gemakkelijker een biertje uit iemands hand gestoten wordt, waarna er heibel ontstaat, waarbij klappen uitgedeeld worden.

Zitten

De redenering is dat zittende drinkers niet zo gemakkelijk in een handgemeen betrokken raken. De maatregel zou in de herfst van kracht moeten worden. De Prestonse kasteleins zien het niet zitten.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had het kunnen verzinnen, zo belachelijk is het :sunglasses:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpacingBen zei:
Ik had het kunnen verzinnen, zo belachelijk is het :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jah idd
ik hoop toch dat dit verhaal niet waar is he.
want ik lach me een breuk als ik dit lees.
moet je mss op je stoel blijven zitten dan tot je terug nuchter bent :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
schranziewanzie zei:
SpacingBen zei:
Ik had het kunnen verzinnen, zo belachelijk is het :sunglasses:
Klik om te vergroten...
jah idd
ik hoop toch dat dit verhaal niet waar is he.
want ik lach me een breuk als ik dit lees.
moet je mss op je stoel blijven zitten dan tot je terug nuchter bent :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee alleen als je wil drinken :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe toch hebben dit soort ideeen blijkbaar de toekomst, ik bereid me dus alvast voor :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:smoke:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
whahahahaahaahahahaha
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
dus we moeten voortaan horizontaal gaan drinken

B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin:

kijk, dat is nog eens leuke spam! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."