Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFidel Castro in het ziekenhuis

Fidel Castro in het ziekenhuis

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxicated zei:
spam

hou eens op met die songteksten elke keer...
Klik om te vergroten...


het is geen spam trouwens, lees het maar, misschien dat je dan wat bij trekt ofzo, het is een mening. een essay, in het engels.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
WildChild zei:
Intoxicated zei:
spam

hou eens op met die songteksten elke keer...
Klik om te vergroten...


het is geen spam trouwens, lees het maar, misschien dat je dan wat bij trekt ofzo, het is een mening. een essay, in het engels.
Klik om te vergroten...

Dit is een Nederlandse site, ik ga geen eindeloze engelse txten lezen omdat jij dat mooier vind klinken.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Castro is goed. er is nauwelijks HIv in cuba en schoen zijn gratis en iedereen kan studeren. zelfs iemadn als ik. Wat wil je nog meer.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Steun voor de communistische held


Vanaf mijn 14/15e tot mijn 20e was ik een communist. Mijn plan(nu heet dat ideaal) was een geweldadige revolutie, vernietiging van hebzucht en materialisme. Ik was een sterk sympathisant van Commie-terroristen als het R.A.F, FARC en Che Guevara. Mij kon het geen flikker schelen als er mensen kapot voor moeten, beter dan dat we als levende hamburgers hier de planeet leeg zuigen zonder elkaar ooit als gelijke te kunnen zien. Behalve dat, nu gaan er ook al mensen kapot, dat worden er nog net effe iets meer en dan zijn we overal vanaf.

Nu ben ik 21, ik heb dat haten wel weer gezien eerlijk gezegd. Mij zie je geen revolutie meer ontketenen, veel te lui & pessimistisch voor. Alleen nog maar blaten en lachen. Misschien ooit nog een keer een Volkert vd G actietje bij iemand die het wel verdient, maar het gaat niet groot worden.

Juist door het feit dat ik het zelf wel zou willen, maar er niet in geloof, krijg ik een ultiem respect voor de mensen die er wel in geloofden en daad bij woord zetten. Ik ben namelijk socialist, mijn bezit zie ik niet als mijn bezit, ik zal niet lijden als het mij afgenomen werd en ik dezelfde vrijheden kon hebben (*)

Castro heeft het wel gedaan. Hij is voor zijn ideaal gegaan en heeft het verwezenlijkt. Hij sneed de strotten door van de smerige bloedzuigende indringers die zijn land vervuilde en zijn volk tot armoede dwong. Hij heeft een communistische staat gesticht onder het meest gierige en materialische land dat nog over is op de aarde en gaat dat tot zijn dood regeren. Alleen.

Wat ik wil vragen is respect voor Castro, hij is ziek, hij heeft het nodig. Als hij sterft is het waarschijnlijk afgelopen. Dan is de droom voorbij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."