#1
DEN BOSCH - De politie heeft donderdag in Den Bosch een jongen en een man opgepakt die waarschijnlijk vervuilde heroïne hebben afgeleverd bij een 39-jarige Bosschenaar. Donderdagochtend trof de politie het slachtoffer dood aan in een woning aan de Trombone. Uit onderzoek bleek dat hij door het gebruik van vervuilde heroïne om het leven is gekomen. Dat heeft een politiewoordvoerder bekendgemaakt.
De twee mannen, 16 en 22 jaar uit Den Bosch, werden donderdagavond aangehouden op de Pettelaarseweg toen ze drugs afleverde bij klanten. Ook de kopers van de drugs, drie mannen in de leeftijd van 22 tot 32 jaar uit Zaltbommel en het Gelderse Aalst werden aangehouden.
De 22-jarige Bosschenaar wordt ervan verdacht betrokken te zijn geweest bij de levering van drugs aan het 39-jarige slachtoffer. Of de jongere Bosschenaar iets met de zaak te maken heeft, wordt door de politie onderzocht.
Omdat de vervuilde drugs meer slachtoffers kunnen maken, heeft de politie verscheidene hulpverleningsinstanties in de stad op de hoogte gebracht.
wow, is dat niet niks
bron


