Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanhoudingen na dode door vervuilde heroïne

Aanhoudingen na dode door vervuilde heroïne

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
DEN BOSCH - De politie heeft donderdag in Den Bosch een jongen en een man opgepakt die waarschijnlijk vervuilde heroïne hebben afgeleverd bij een 39-jarige Bosschenaar. Donderdagochtend trof de politie het slachtoffer dood aan in een woning aan de Trombone. Uit onderzoek bleek dat hij door het gebruik van vervuilde heroïne om het leven is gekomen. Dat heeft een politiewoordvoerder bekendgemaakt.

De twee mannen, 16 en 22 jaar uit Den Bosch, werden donderdagavond aangehouden op de Pettelaarseweg toen ze drugs afleverde bij klanten. Ook de kopers van de drugs, drie mannen in de leeftijd van 22 tot 32 jaar uit Zaltbommel en het Gelderse Aalst werden aangehouden.

De 22-jarige Bosschenaar wordt ervan verdacht betrokken te zijn geweest bij de levering van drugs aan het 39-jarige slachtoffer. Of de jongere Bosschenaar iets met de zaak te maken heeft, wordt door de politie onderzocht.

Omdat de vervuilde drugs meer slachtoffers kunnen maken, heeft de politie verscheidene hulpverleningsinstanties in de stad op de hoogte gebracht.
Klik om te vergroten...

wow, is dat niet niks :openmouth:


bron
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoop dat ze hun lesje leren.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom leest iemand eigenlijk de telegraaf ?
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kim zei:
Waarom leest iemand eigenlijk de telegraaf ?
Klik om te vergroten...

dat vraag ik me ook af :confused: :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wiet busje zei:
Kim zei:
Waarom leest iemand eigenlijk de telegraaf ?
Klik om te vergroten...

dat vraag ik me ook af :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Om nuttige informatie op te doen :wink: :mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Saivy zei:
wiet busje zei:
Kim zei:
Waarom leest iemand eigenlijk de telegraaf ?
Klik om te vergroten...

dat vraag ik me ook af :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Om nuttige informatie op te doen :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Lees dan de NRC
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kim zei:
Saivy zei:
wiet busje zei:
Kim zei:
Waarom leest iemand eigenlijk de telegraaf ?
Klik om te vergroten...

dat vraag ik me ook af :confused: :wink:
Klik om te vergroten...

Om nuttige informatie op te doen :wink: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Lees dan de NRC
Klik om te vergroten...

Ja, daar heb je een punt.

Telegraaf is vooral nutteloze informatie.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
En veel geroddel.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een heerlijke sensatiekrant, en voor roddel lees ik de story, weekend, en party bij de kapper. En kijk ik natuurlijk shownieuws op sbs6. Maar ach, nieuws is nieuws of het nou in de telegraaf, nrc,ad of trouw staat.
h
hardcoreharmreducerLid
01-01-2024, 00:00
#10
flash kieke zei:
Hoop dat ze hun lesje leren.
Klik om te vergroten...

Wie en hoe bedoel je?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
Een heerlijke sensatiekrant, en voor roddel lees ik de story, weekend, en party bij de kapper. En kijk ik natuurlijk shownieuws op sbs6. Maar ach, nieuws is nieuws of het nou in de telegraaf, nrc,ad of trouw staat.
Klik om te vergroten...

Verschjil is dat de NRC wel degelijk informatief nieuws brengt wat ook intresant is. de telegraaf brengt sensatie on intresant nieuws en veel geroddel.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
caatje zei:
Een heerlijke sensatiekrant, en voor roddel lees ik de story, weekend, en party bij de kapper. En kijk ik natuurlijk shownieuws op sbs6. Maar ach, nieuws is nieuws of het nou in de telegraaf, nrc,ad of trouw staat.
Klik om te vergroten...

Verschjil is dat de NRC wel degelijk informatief nieuws brengt wat ook intresant is. de telegraaf brengt sensatie on intresant nieuws en veel geroddel.
Klik om te vergroten...

Je hebt een punt...

Maar toch is de telegraaf met z'n (1.4 miljoen?!) abonnees de populairste krant van nederland... Het gaat er bij de telegraag om, dat je je goed gaat voelen, en kan genieten van de pijn/of juist vreugde van beroemde/belangrijke mensen... Het doel van de Telegraaf is niets meer dan amuseren, en mensen uit hun dagelijkse sleur halen...

Het NRC daarentegen, heeft een stuk minder abonnees... Dat komt omdat dit een avondkrant is, en er meer vroege vogels zijn, dan nachtvogels... Verder is het een ''nieuws'' blad met veel wetenschappelijke informatie, hierdoor is het een blad geworden voor metname hoogopgeleiden... Het doel is (denk ik) intellectuelen kennis en inspiratie geven, waardoor ook zij -op hun manier- een steentje kunnen bijdragen aan het bedrijfsleven in NL.
Ik vermoed dat de doelgroep in de leetijd van 30-35 zal zijn :sunglasses:


Zooo, ik space m weer lekker vroeg :smoke:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
meeste kranten zijn ook nog eens stads gebonden :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
telegraag, nrc, trouw, ad, zeker niet, sommige hebben wel een regionaal stuk erbij.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
NRC = rotterdam
AD = rotterdam
Trouw = Amsterdam

dat merk je aan het nieuws wat er nogwel eens instaat

Telegraaf= ook amsterdam dacht ik
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is waar ze geproduceerd worden. Wil je dat zeggen met stadsgebonden? Al snap ik ook dan niet echt wat je er mee wilt zeggen?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vroeger in de tijd dat er nog geen Tv was was de plaatselijke krant er, nu zijn sommige kranten echt groot en verspreid over heel enderland. Maar alsnog kun je zien waar ze vandaan komen aan het nieuws over de eigen stad. Zo heef het AD vaak in de sportweek een artikel over feynoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."