Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArnhemmer rijdt politieagente omver bij Airborne

Arnhemmer rijdt politieagente omver bij Airborne

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
was jij niet 31 mr 187?
Klik om te vergroten...

Hehe nee nog jaartje wachten....
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Uitgegeven: 3 september 2006 14:55

ARNHEM - Een 31-jarige Arnhemmer is zaterdagmiddag opgepakt omdat hij die ochtend in Oosterbeek een agente had aangereden die het verkeer bij de Airborne-wandeltocht stond te regelen. De man mocht van de 40-jarige agente niet rechtdoor rijden. Hij deed dat toch en reed daarbij de agente aan. De vrouw raakte gewond aan haar pols en knie en is door collega's naar het ziekenhuis gebracht.

Getuigen noteerden het kenteken, waarna de man 's middags kon worden opgepakt. Uit het verhoor kwam naar voren dat de man expres was doorgereden, in een opwelling van frustratie, zo meldde de politie zondagmiddag.


Het zou echter niet zijn opzet zijn geweest om de agente omver te rijden. De Arnhemmer zit nog vast, de politie onderzoekt de zaak.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een kneus ben je dan.

Rijbewijs innemen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vraag me af wat dat onderzoek dan inhoudt? Het is toch duidelijk wat er gebeurd is?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
Ik vraag me af wat dat onderzoek dan inhoudt? Het is toch duidelijk wat er gebeurd is?
Klik om te vergroten...

Je weet maar nooit, misschien was die kerel zich wel aan het voorbereiden op een terroristische aanslag.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
was jij niet 31 mr 187?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
caatje zei:
Ik vraag me af wat dat onderzoek dan inhoudt? Het is toch duidelijk wat er gebeurd is?
Klik om te vergroten...

Je weet maar nooit, misschien was die kerel zich wel aan het voorbereiden op een terroristische aanslag.
Klik om te vergroten...

Dat zal het zijn. Doet iedereen tegenwoordig. De C4 bomben liggen al klaar in het schuurtje.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga voor de poederbrief.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."