Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVroege vogels op Noordeinde

Vroege vogels op Noordeinde

54 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trotsheid.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
op zn belgisch, dan ben ik echt fier op mezelf
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#3
beter helemaal niet meedoen zoals (belgie) dan verliezen op zo'n manierloze manier van portugal :openmouth:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wrm is dat op zn belgisch?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wij zeggen trots ipv fier
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#6
saivy, take it easy, take a sisi :beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
:cry: :(
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Osi` zei:
Worden jullie nederlanders niet ziek van al dat oranje gedoe enal :/ Als't voetbal is, oranje dit en dat, prinsen dag, oranje dit en dag lol.

Moestek daar wonen ofzo, konk gene wortel meer eten, blij dat wiet groen eruitziet.
Klik om te vergroten...

Het is heel logisch. De koninklijke familie heet Van Oranje. Dus dat is dan ook de nationale kleur.

Ontopic:
Het gaat in het artikel niet om oranjefanaten, maar om mensen die van het koninklijk huis houden.
Waarom zouden die langzaam aan (moeten) uitsterven?

Waarom niet gewoon trots zijn op het feit dat Nederland nog een van de weinige koninkrijken in de wereld is? Of woon jij liever in een republiek, waar iemand als Balkenende president is?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, want het koningshuis gaat nergens over. Het is zwaar gedateerd, afschaffen die hap.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wel sober.... :cry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is en blijft een feit.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Intoxicated zei:
dus zonder is goedkoper
Klik om te vergroten...

misschien. Je weet niet hoe hoog het salaris van een president zou zijn.
Nu weet je wat je kwijt bent. Als het politieksysteem overgaat naar een republiek moet je dat nog maar afwachten.

Iedereen heeft hier zijn eigen mening over.
Ik ben van mening dat je het beter zo kan houden, want je weet wat je hebt en je weet wat je kwijt bent. En dat weet je niet als je het politieksysteem gaat veranderen. De rechten en plichten die je nu hebt, daar zou je er een aantal van kunnen kwijt raken. Ik zou mijn rechten en plichten (en de vrijheid die daarbij hoort) niet willen kwijtraken.
Daarnaast ik zou niet iemand aan de macht willen hebben die van een democratie een communistische staat gaat maken en dat kun je dus wel krijgen met een president (kijk naar Rusland wat nu weer richting een communistisch politieksysteem aan het gaan).
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ze het nu maar een beetje beter regelen dan.
Communisme/socialisme is niet sowieso slecht ofzo, het is gewoon nog nooit goed in de praktijk gebracht.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen al het idee, dat ik mijn geld aan die Constantijn en zijn geliefde Petra (alias Laurentien) moet geven, gaat me eigenlijk al te ver.
Als Amerika hoeft het hier nu ook weer niet te worden. Maar er moet hier toch nog eens heel wat veranderen.
Ze zijn ons gewoon aan het zieken! Nu gaat die ziektekostenverzekering nog verder omhoog. Vuile uitzuigers! :angry:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kapitalisme... mornde slavernij :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."