#1
Trotsheid.

Osi` zei:Worden jullie nederlanders niet ziek van al dat oranje gedoe enal :/ Als't voetbal is, oranje dit en dat, prinsen dag, oranje dit en dag lol.
Moestek daar wonen ofzo, konk gene wortel meer eten, blij dat wiet groen eruitziet.
Intoxicated zei:dus zonder is goedkoper

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."