DAT SPEL LIJKT ME ZO FUCKIN' WREED, KAN HAAST NIET WACHTEN..
lijkt wel een beetje op gta vice city maar dan hopelijk vetter, wreder en strakker.
#9
Dat dan weer niet.
#10
idd maasta spel lijkt mij ook, al1 vind et beetje teveel op de gta's lijken. beetje hetzelfde doel nzo, maar dat neemt niet weg dat dit een leipe game word
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.