Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeiling: Wilders op 26 zetels

Peiling: Wilders op 26 zetels

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
nutteloze mensen allemaal
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De NOVA had ook een peiling gedaan, en die vertrouw ik toch wat meer dan De Hond, en die kwam op ongeveer eenzelfde verhouding als bij de verkiezingen 3-4 week geleden.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peiling: Wilders op 26 zetels

Uitgegeven: 21 november 2004 12:42
Laatst gewijzigd: 21 november 2004 12:43
HILVERSUM - Volgens een peiling van Maurice de Hond zou de Groep Wilders bij Tweede-Kamerverkiezingen nu kunnen rekenen op 26 zetels. Dat betekent dat de partij van Wilders groter zou zijn dan de VVD en het CDA.

Het CDA komt volgens de zondag verschenen peiling op 25 zetels en de VVD op 15. Voor de liberalen is dat de laagste score in 35 jaar. De coalitie (CDA, VVD en D66) is goed voor 43 zetels. De PvdA staat in deze peiling op 52 zetels.

Volgens het onderzoek zouden de SP 14 en GroenLinks 7 zetels krijgen. De christenunie staat op 5 en de SGP op 2. De Partij voor de Dieren zou met een zetel zijn entree in de Kamer maken en de LPF zou verdwijnen.

De aanhang van Wilders is voor 80 procent afkomstig van de CDA, VVD en LPF. De NOS had opdracht gegeven voor de peiling.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Al die ontwetende kansloze tokkies
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Maurice de hond :P Neemt iemand die kerel nog serieus?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha wat een bullshit zeg , wilders groter dan het CDA :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsja moeilijk over te discussiëren omdat iedereen in andere postities verkeerd.

Ik denk dat werkloze of studenten eerder op linkse partijen stemmen,en rijke kakkers sneller op vvd etc..iedereen heeft ze redenen kwa stemgedrag..

De mensen die gewoon werken en modaal inkomen hebben zijn altijd de lul wat voor partij je ook stemt.

Het is nu bijna zo dat een hard werkend stel net zoveel netto overhoudt als op the ass zittende steuntrekkers met een klein zwart bij baantje.
Ok zij moeten dan wel solliciteren en worden gecontroleerd wat niet fijn is maar toch..

De linkse geven teveel kado'tjes aan de steuntrekkers en nemen zo werkdrift weg bij mensen en lokken gelukszoekers uit om hier te komen.

Het CDA en VVD doen ook te weinig voor de modaalinkomens,dan krijg je zulke partijen.

Ik heb bewust niet gestemt,sommige punten van een partij heb ik symphatie voor,maar dan hebben ze weer andere punten die voor mij echt niet kunnen,stel dat ze dan net met die punten die ik niet vind kunnen iets gaan bereiken dan voel je je zwaar genaaid.

De hele politiek is ziek op het moment o.a. door Wouter Bos die sneaky gladde glijer.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#8
die mensen zijn allemaal veel te nuchter :P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat werkloze of studenten eerder op linkse partijen stemmen,en rijke kakkers sneller op vvd etc..iedereen heeft ze redenen kwa stemgedrag..
Klik om te vergroten...

En hersenloze kansloze op Wilders :mrgreen:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kim zei:
Ik denk dat werkloze of studenten eerder op linkse partijen stemmen,en rijke kakkers sneller op vvd etc..iedereen heeft ze redenen kwa stemgedrag..
Klik om te vergroten...

En hersenloze kansloze op Wilders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja denk je dat schat?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Ik denk dat werkloze of studenten eerder op linkse partijen stemmen,en rijke kakkers sneller op vvd etc..iedereen heeft ze redenen kwa stemgedrag..
Klik om te vergroten...

En hersenloze kansloze op Wilders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja denk je dat schat?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, goed programma heeft ie niet.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
Ik heb bewust niet gestemt
Klik om te vergroten...


En dat is, gezien de larie in deze post, misschien ook maar beter zo.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jaja zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik heb bewust niet gestemt
Klik om te vergroten...


En dat is, gezien de larie in deze post, misschien ook maar beter zo.
Klik om te vergroten...

Die larie is algemeen bekend spuit11.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."