Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMetrostations ontruimd na loos alarm

Metrostations ontruimd na loos alarm

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat plaatje wil ik ook wel :grin: Echt te flauw
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha lekker flauw :P Heb zo'n plaatje van een waarschuwingsbord op m'n andere pc, waar op staat:

Kijk uit, drijfzand!
Watch out, quicksand!
Herzlich Wilkommen!

(Duitse spelling zal vast niet correct zijn, daar ben ik een ramp in).
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De RET heeft vanmorgen om kwart over zeven duizenden reizigers uit de Rotterdamse metro geëvacueerd. Alle Rotterdamse metrostations werden ontruimd nadat een alarmbericht in vier talen uit de luidsprekers had geklonken. Metro's die nog reden reden door naar het volgende station. Later bleek dat een medewerker op een verkeerd knopje had gedrukt en werden de stations weer vrijgegeven.

Een woordvoerder van de RET zegt dat de ontruiming soepel is verlopen en dat er geen paniek is uitgebroken, ondanks dat er haast was geboden. De RET zegt het voorval te betreuren. ''Dit is de eerste keer dat zoiets is gebeurd. Excuses zijn op zijn plaats. Dit had echt niet mogen gebeuren.''

De alarmtekst heeft een minuut geklonken. Er zullen geen maatregelen worden getroffen om herhaling te voorkomen, omdat menselijke fouten nu eenmaal niet te voorkomen zijn, aldus de RET.
Klik om te vergroten...

Het zal je maar gebeuren, op een verkeerd knopje duwen.

De beste reactie ooit op dit bericht na de vraag wat er omgeroepen werd:

"Dit is een noodgeval. Verlaat op een ordelijke manier het station via de aangegeven nooduitgangen.

This is an emergency. Please exit the station in an orderly manner through the indicated emergency exits.

Der nachste Zug arriviert im einige minuten. Bitte warten sie auf das Plattform."

:grin: :mrgreen: :grin: :mrgreen: :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
whahahaha :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."