Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweetal vermist na oprollen hennepkwekerij

Tweetal vermist na oprollen hennepkwekerij

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tweetal vermist na oprollen hennepkwekerij

Uitgegeven: 15 mei 2006 17:06
VENRAY - De politie onderzoekt de vermissing van een 19-jarige en 23-jarige man uit Venray. Beide mannen worden sinds de nacht van woensdag op donderdag vermist, meldde de politie maandag.


De politie vond bij het oprollen van een reeds geruimde hennepkwekerij aan de Poststraat in Venray afgelopen donderdag flink wat bloedsporen en legt een verband met de vermissing van het tweetal. Zij sluit een misdrijf niet uit. Twintig rechercheurs onderzoeken de zaak en zijn onder meer bezig met technisch onderzoek ter plaatse.


De politie heeft nog niemand aangehouden en wil verder niets zeggen over het onderzoek.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja dat krijg je er wel van .....

inbreken bij een crimineel kost meestal meer dan een boete.

:stoned:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al van vorig jaar.
Waten 2 Marokkanen, zijn beiden vermoord terug gevonden..
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#4
pff ja stomme gasten.. kom zelf uit de buurt van venray, was een heel profesionele plantage, hadden gewoon wegmoeten gaan, niet naar binnen :(
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
gebeurt vaak zat, iedereen weet de rules van wiet stelen als je gepakt ben is het over , die mannetjes zijn gevaaarlijk :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
hoho het probleem is juist dat ze nooit meer terug gevonden zijn ...

Wel bloedsporen wel een eigenaar van het pand maar geen inbrekers.

Wel heel erg voor de nabestaanden dat gun ik echt niemand dat je niet weet waar je kind is of wat er mis mee is.


:stoned:
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik dacht toen ik de post last hmm zoiets is vorig jaar ook al gebeurd maar dat was dit dus....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad pas na de verdrwijning is de plantage ontdekt.

Niet eerder ...

Die wietkwekers zijn allemaal kampers ...

:hearteyes:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had ik maar een hennepkwekerij
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kon ik maar lsd maken ......


:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."