Kijk, dat is nou de arrogantie van de Nederlandse volksvertegenwoordigers ten voete uit;
Klink; "ik hoorde laatst van een nicht van een collega, dat die paddo's erg gevaarlijk zijn, laat ik ze maar gaan verbieden"
Verstandige collega; "ja maar, zul je dat dan niet eerst laten onderzoeken door een veel te duur onafhankelijk buro ofzo?"
Klink; "ja, tuurlijk, die buro's moeten ook leven..."
CAM; "nee meneer klink, na veel te duur onderzoek, hebben wij moeten constateren dat een verbod niet wenselijk is!"
Klink; "ja, maar ik doe toch mijn eigen zin, zoals al mijn collega's...."
CAM; "vanzelfsprekend, zoals het een goed politicus beaamd"
Het wordt tijd dat een halt wordt toegeroepen aan dit soort onzin...
![:(]()