Belangrijk wetenschappelijk onderzoek naar cocaine
9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
#1
jij hebt zeker nog nooit een universitair onderzoek hoeven doen
hier is niets mis mee hoor
#2
absoluut da tik dat wel gedaan heb. heb mij driemaal als proefkonijn opgeworpen in medische onderzoeken
#3
Al weer?? Tijd dat je een ban krijgt, al de derde keer dat je dit post -.-
#4
Aan Universiteit Leiden wordt momenteel een belangrijk onderzoek gedaan naar de schadelijke effecten van recreatief coke gebruik op de hersenen. Onder recreatief coke gebruik wordt verstaan dat men minstens 1 gram per maand gebruikt, en dit al voor een lange tijd (2 jaar) doet.
De resultaten van het onderzoek zijn tot nu toe veelbelovend, maar er zijn nog te weinig deelnemers. Langs deze weg probeer ik in contact te komen met mensen die mee zouden willen doen aan dit onderzoek. Er staat een beloning van 20 euro tegenover.
Bent u momenteel recreatief gebruiker en wilt u een bijdrage leveren aan de wetenschap, of bent u juist gestopt met het gebruiken van coke en wilt u weten wat de effecten zijn van uw recreatief gebruik? Stuurt u dan een e-mail naar het volgende adres: [email protected]
Hier kunt u ook terecht als u meer informatie wilt.
Groeten,
Sophie
[/b]
#5
Naar hulp voor een onderzoek vragen is niks mis opzich, maar wel als je er zo veel topics aan wijdt. Post er gewoon een en probeer die actief te houden. Ik kan je niet helpen, want ik gebuik geen coke (geen intresse in); en heb dat dus ook nooit gedaan. Maar opzich succes met mensen vinden maar spam nou niet het hele forum vol.
#6
wat ik al in het eerste topic zei, hier is iets mis
waarom een 06-nummer, waarom een hotmail-adres en waarom komt het plaatje van hyves? om het om te keren verwacht ik een gewoon adres van de universiteit, zeker bij een dergelijk onderzoek, verwacht ik een universiteitsnummer en mailadres
dis niet snor
#7
ik bedoelde uitvoeren en organiseren
#8
ehm, nee, mar zou het zelf niet op een dergelijke manier aanpakken
*als hbo-er*
#9
vroeger toen ik klein was dacht ik dat mensen die gestudeerd hadden allemaal heel serieus en goed hun werk deden. Het eerste wat ik leerde op HBO ongeveer was dat waar je ook zoekt, de meesten zijn nog altijd een stel prutsers.
#10
hahaha de koorballen wel es gezien?
doe mn werk ook serieus hoor, maar buitendat ga ik lekker uyit mn dak
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.