Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan laat oogbal blauw tatoeeren.

Man laat oogbal blauw tatoeeren.

16 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha wat een leipo
ik zag het idd ook al. member van raar maar waar :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gaat echt te fuurrrrrrrrrrrrrrrrr

:hearteyes:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waaah, met je oog zoiets uithalen gaat me echt een stapje te ver. Voor hetzelfde geld wordt 'ie echt blind. Nou ja, heerlijk toch, dat mensen nog zulke keuzes mogen maken? :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
up
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan ben je best wel ziek in je hoofd! Als je jij jezelf wilt gaan verminken moet je dat doen op een manier waarop je niet zo raar word aangekeken door de massa. Krachttraining dus!! En ik vind het heerlijk!
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#6
fo-to's :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
(bron:WaarMaarRaar.nl)

Canadees Pauly laat veertig keer een naald in zijn oog zetten.Het kost tegenwoordig verdomd veel moeite om met je tattoo in de media te komen. Een servies op je hoofd, een schilderij op je arm, seks met een aardbol, een aarsgewei, een streepjescode of twee siliconenborsten zijn al gedaan, dus moet je origineel zijn.Pauly 'Unstoppable' uit Toronto liet daarom zijn oogbal helemaal blauw maken met een tattoonaald. Dat moet een heerlijk gevoel zijn geweest... Maar liefst veertig keer ging de naald zijn oogbal in, voordat het ding helemaal egaal blauw was. De inkt was gemixt met een antibiotisch oogreinigingsmiddel, om te voorkomen dat er in de toekomst infecties ontstaan.Als je denkt 'wat een idioot!', dan heb je gelijk. Maar volgens Pauly ging hij niet over één nacht ijs bij zijn keuze voor een blauwe oogbal. "Ik wil benadrukken dat de behandeling van tevoren uitvoerig is onderzocht door mensen die verstand hebben van de risico's en mogelijke complicaties. Probeer het dus niet zomaar uit, maar wacht even totdat de effecten duidelijk zijn. Of ik genees of ik word blind."
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raar maar waar is toch zo geweldig.. elke dag is het weer even interessant om door te lezen als ik echt even niks te doen heb.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Raar maar waar is toch zo geweldig.. elke dag is het weer even interessant om door te lezen als ik echt even niks te doen heb.
Klik om te vergroten...

Same here dus! :hearteyes:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
wejoo wat een gek haha. komt zeker oorspronkelijk uit utrecht :beer:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Safire zei:
wejoo wat een gek haha. komt zeker oorspronkelijk uit utrecht :beer:
Klik om te vergroten...

Hoezo is ie knap dan?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12

D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iehl.. Dat gaat standaard te fur
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#14
w00000t freaky hey!!!!!!!


(gj sherlock, jessica :P)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15


Meet Pauly :tongueout:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sommige mensen gaan echt tot het uiterste gaatje (letterlijk :grin: ) om op te vallen! Ieder z'n ding, vraag me soms wel eens af hoe ze er uit zien als ze echt bejaard zijn... :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lektroluv zei:
w00000t freaky hey!!!!!!!


(gj sherlock, jessica :P)
Klik om te vergroten...

:wink: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."