#1
http://www.youtube.com/watch?v=fe208nLLEwk
Filmpje over het Nederlandse drugsbeleid, en de vraag aan executive director van UN Office of Drugs and Crime of hij kan uitleggen waarom er in Nederland wél wiet te verkrijgen is maar geen hogere gebruikers aantallen zijn. Vragensteller (misschien wel psychonaut?) psychiater Polak wordt het zwijgen op gelegd...
Wat vinden jullie?
Monk(ey)
Filmpje over het Nederlandse drugsbeleid, en de vraag aan executive director van UN Office of Drugs and Crime of hij kan uitleggen waarom er in Nederland wél wiet te verkrijgen is maar geen hogere gebruikers aantallen zijn. Vragensteller (misschien wel psychonaut?) psychiater Polak wordt het zwijgen op gelegd...
Wat vinden jullie?
Monk(ey)
