Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInternationaal Drugsbeleid

Internationaal Drugsbeleid

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.youtube.com/watch?v=fe208nLLEwk

Filmpje over het Nederlandse drugsbeleid, en de vraag aan executive director van UN Office of Drugs and Crime of hij kan uitleggen waarom er in Nederland wél wiet te verkrijgen is maar geen hogere gebruikers aantallen zijn. Vragensteller (misschien wel psychonaut?) psychiater Polak wordt het zwijgen op gelegd...

Wat vinden jullie?

Monk(ey)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Asociaal van die goser. Maar goed, het is al 10 duizend keer aangedragen dat reguleren veel beter werkt dan verbieden. Maar die mensen zijn zo fucking dogmatisch >_<
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prachtig filmpje, maar wat een asiocale debiel joh! Hij wil niet luisteren, ontwijkt (weer) die man zn vraag.. Die blik in zn ogen wanneer hij met zn eigen fouten geconfronteerd wordt is wel priceless.
Verbazingwekkend ook dat iedereen begint te klappen wanneer hij voor het eerst klaar is met zn zogenaamde antwoord. Uiteindelijk heeft hij nog geen antwoord gegeven op de vraag en word de vraagsteller ge-silenced. Onbegrijpelijk.. echt..
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
shokora zei:
Asociaal van die goser. Maar goed, het is al 10 duizend keer aangedragen dat reguleren veel beter werkt dan verbieden. Maar die mensen zijn zo fucking dogmatisch >_<
Klik om te vergroten...

Het probleem is dat politieke partijen (voornamelijk) in het buitenland niet zomaar voor een gedoogbeleid kunnen pleiten zonder veel stemmen te verliezen.

Mooi systeem he.. democratie :rolleyes:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hans zei:
shokora zei:
Asociaal van die goser. Maar goed, het is al 10 duizend keer aangedragen dat reguleren veel beter werkt dan verbieden. Maar die mensen zijn zo fucking dogmatisch >_<
Klik om te vergroten...

Het probleem is dat politieke partijen (voornamelijk) in het buitenland niet zomaar voor een gedoogbeleid kunnen pleiten zonder veel stemmen te verliezen.

Mooi systeem he.. democratie :rolleyes:
Klik om te vergroten...

In BE was het overduidelijk!
Heel BE heeft gestemd op de CD&V (christen democraten) voor de staatshervorming.

Maar heel BE (inclusief ik) is wel vergeten dat CD&V het gedoogbeleid van BE gaat intrekken!

Zeer duidelijk dat cannabis hier in de toekomst terug met criminaliteit gaat geassocieerd worden.
Jammer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."