Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWoensdag 28 Mei: Kans op Supercellen & Tornados

Woensdag 28 Mei: Kans op Supercellen & Tornados

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er is een verhoogde kans op een supercel, vooral Groningen en Drenthe kunnen de volle laag gaan krijgen in de loop van de namiddag / avond. Bij een supercel ontstaan er vaak tornado's; een zeldzaam iets voor in Nederland.

Op dit moment waait het bij mij vanuit het oosten, maar de bovenste luchtlaag heeft een zuid-westelijke stroming (windschering). Daarbij loopt de temperatuur in een wel heel rap tempo op wat kan zorgen voor de ontwikkeling van flinke onweersbuien.

voorlopig valt het nog mee, maar het is nog maar 10 uur.

Er wordt op verschillende weersites gespeculeerd over een tornado kans. Dus ik wacht het lekker af.. ik woon in Drenthe!!
Klik om te vergroten...
Ik ben dus nog opzoek naar die weersites waar het gespeculeerd word, maar die kan ik niet vinden :beer: Maar... een gewaarschuwt mens telt voor 2 :mrgreen:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tornado in Venlo.. dat wil ik meemaken :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik woon in Groningen!
Vet! Straks word ik ergens wakker in Limburg of zo :hearteyes:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je alnog een x een joint met me roken :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het schijnt dat het 'gevaren' gebied nu al in duitsland ligt... helaas, misschien konden we wel gratis van de kaart raken :beer:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, ik kijk wel toe onder het genot van 2cb pilletjes :sunglasses:
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#7
amaai , hier kwam gisteren ook al woestijn stof uit de sahara op duiken, op het nieuws gezien geweest!
de wind gaat blazen !!!!

met zen allen gelijk is amerika de kelder in!!
auto in garage zetten voor losvliegende dakpannen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."