Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums856 mensen betrapt met drugs

856 mensen betrapt met drugs

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Juicht! Allen, juicht!
De wereld is weer gered van een grote ramp! Dit weekeinde werden 856 onverlaten door onze koene ridders gestopt. Een wereldramp werd verijdeld!


Serieus nu: de paddo's waren populair zo te zien :grin:

856 mensen betrapt met drugs

BRUSSEL (BELGA) - Tijdens een grootschalige internationale politieactie tegen de handel van verdovende middelen en het drugstoerisme, in de nacht van zaterdag op zondag, zijn in ons land 856 personen betrapt in het bezit van verdovende middelen. Elf mensen zijn ter beschikking gesteld van het parket.
Aan de operatie 'Etoile' namen 700 Belgische politie- en douaneambtenaren deel, alsook politiemensen uit Frankrijk, Luxemburg en Nederland. Die namen in totaal bijna 11kg cannabis, 373 g heroïne, 68 g cocaïne, 245g hallucinogene paddestoelen en 740cannabiszaden in beslag. De politie trof ook 31 verboden wapens aan en nam 12 voertuigen en 500 euro in beslag.

De actie vond plaats langs snelwegen, grote verkeersassen, in treinen, op bussen en op clandestiene verkooppunten van verdovende middelen. In België waren er controles in de regio van Antwerpen, Gent, Dinant, Namen, Doornik, Luik, de Limburgse grensregio en aan de Kust.

Dankzij het Benelux-verdrag over de politiesamenwerking mogen politieambtenaren van de drie landen sinds januari 2005 over het hele grondgebied verdachten volgen en controleren.
Klik om te vergroten...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmz zeker weer een drugscontrole weekend geweest voor de politie. Ik las op internet dat er in twente afgelopen weekend ook gecontroleerd was op drugs, en in maastricht werd je ook weer van de weg geplukt.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is dat de laatste tijd in Belgie, eerst in Gent, nu over heel belgie.
Wel een verbazende hoeveelheid hero. En hoezo geen mdma en speed?

Eerste keer in 2 maanden tijd dat ik geen treinen heb gebruikt en heel belgie ben doorkruist :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mmmkay!! :mrgreen: :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mmmkey? Mmmkey! Oh, mmkeyy!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7

En nu weer on topic: Echt vreselijk al die vieze drugsgebruikers zeg! Ze zijn stout! Harstikke stout!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
zonde.... :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."