Handleiding: Hoe moet je omgaan met je ICT-persoon.
5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
#1
Oeps, verkeerd forum. Is nu te vinden in general forum.
#2
21. Behalve het toetsenbord mag je niks aanraken, anders krijg je op de kop van de ICT man :P
Pas geleden was de server erop het werk uitgevallen. Ik was bezig met iets belangrijks en wilde dat af hebben voor dat ik naar huis kon gaan.
ICT gebeld, ivm vakantieperiode drukte bla bla. Kwam er dus op neer dat ik moest wachten.
Na even gewacht te hebben dacht ik trek die stekker en modem er maar eens uit. Dat gedaan, en ik zat weer op de server en kon verder typen.
Paar minuten later kreeg ik telefoon met het verzoek om dat nooit meer te doen. Het was heel erg gevaarlijk om daar zelf aan te liggen klungelen bladibladibla
Ja hoor, ik heb veel ervaring met shit regelen voor LANs en zo.. Weet je hoe irritant ik het vind als iemand die niet weet wat die doet? Meestal heb je dus computernamen waaraan de servers de comps identified. Heel vaak gebeurt het dat mensen de PCs op het laatst gaan verplaatsen en schuiven, en me dan bellen dat ik het niet goed heb gedaan en dat ze niet kunnen spelen.. Terwijl ik er BIJ zet "Niet met pcs schuiven".
Een keer had zo'n achterlijk meisje nog het lef om te gaan van "Dat maakt toch niks uit" *ik "Jawel, dat heeft te maken met hoe een server het netwerk verwerkt" Zij "Maakt niet uit wat lul jij nou kk nerd ga porno kijken en rukken en naar de hoeren". Ik "Ja, het maakt wel uit, want een netwerk is geen lul, waar je maar flauw aan kunt trekken en er toch wel wat uit komt, jij hebt ervaring met het tweede en ik met het eerste, dus zout op". En zij door blijven gaan dat ik heb heb verklooid.. Uiteindelijk weggegaan.. Mogen ze het lekker zelf uitzoeken.
#6
zo zo.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.