Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsID&T trekt de stekker uit Sensation Black.

ID&T trekt de stekker uit Sensation Black.

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ID&T trekt de stekker uit Sensation Black
Friday 12th September 2008 at 11:58

Dancefeest Sensation heeft de afgelopen jaren wereldwijd voet aan de grond gekregen. Oprichter Duncan Stutterheim wil zich volledig gaan richten op Sensation White. Het donkere broertje van het feest, Sensation Black, komt te vervallen.

Stutterheim kan zich niet meer vinden in het concept van Black, dat in juli nog plaatsvond in de Amsterdam Arena. “Destijds stonden we er met z’n allen achter, maar ik wil die zwarte formule zeker niet in de wereld doorzetten”, zegt hij in het nieuwste nummer van muziekblad Stream, dat vanaf vrijdag in de winkel ligt.

Black werd getypeerd door de donkerdere muziek die werd gedraaid, waaronder zogenoemde hardstyle en hardcore. Op White kunnen danceliefhebbers luisteren naar onder meer trance. In het buitenland werd van meet af aan alleen de ‘witte’ editie van Sensation georganiseerd.

Sensation White wordt volgend jaar uitgebreid van acht naar eenentwintig landen, zo werd onlangs bekend. In Polen, Hongarije en Rusland werd het feest al georganiseerd. Vanaf volgend jaar vindt het evenement ook plaats in onder meer Brazilië, Argentinië en Turkije.


Bron: novum -- www.fearfm.nl --


:angry:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eh... omdat je je niet kunt vinden in de muziekstijl las je een gigantisch succesvol feest af?? What the fuck is he on?!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind het niet erg, was toch mijn genre niet
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pikachu zei:
Eh... omdat je je niet kunt vinden in de muziekstijl las je een gigantisch succesvol feest af?? What the fuck is he on?!
Klik om te vergroten...
niets, en dat zei ik ook niet. ik zei gewoon dat ik het persoonlijk niet erg vind, daarmee heb IK het nog niet afgeschaft he :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had het ook niet over jou, ik had het over die man die genoemd wordt in het bericht.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
Ik had het ook niet over jou, ik had het over die man die genoemd wordt in het bericht.
Klik om te vergroten...
ok :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zal me een worst wezen, ik heb uberhaupt helemaal niks met beide "Sensaties"...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."