Nog steeds geeft dit bericht heel goed de essentie van het echte amfetaminisme weer.Voor mij was dit toendertijd een soort van openbaring in de zin van het inzicht dat het mij gaf in mijn eigen ervaringen met amfetamine; die tot dat moment zeer af leken te wijken van alles wat ik toen om mij had zien gebeuren. Wat bij mij de oorzaak was van enkele vraagtekens.
Na al die tijd is het toch best aangenaam om nog steeds een overtuigd amfetaminst te zijn. En nog beter te begrijpen wat dit inhoudt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.