Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBoek Femke Halsema (Geluk)

Boek Femke Halsema (Geluk)

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie gehoord over het boek van Femke Halsema Geluk! voorbij de hyperconsumptie, haast en hufterigfheid. Heb vandaag een beetje hierover op de tv gezien ( Schepper en Co ). Ik moet zeggen dat ze hele goeie dingen zei, zoals dat we de burgers niet alleen als consumenten moeten zijn, dat ontwikkeling van de mens op andere gebieden, zoals spiritualiteit, dan consumptie achter ligt, dat de regering ons niet als klanten moet zien en ook dat de burgers de samenleving maken en dat de regering hierin een meer begeleidende dan bepalende functie zou moeten hebben. Burgers worden nl alleen behandeld in de 2e kamer als probleem of als er problemen mee zijn. Terwijl de meeste mensen graag meewerken aan iets waar ze in geloven.

Kwam erop neer dat de mens toch altijd deed wat hij of zij zelf wil. Was het er echt helemaal mee eens.

Iemand misschien dat boek gelezen ofzo.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, niet gelezen, hoewel de covers van haar boeken wel uitnodgen om de inhoud te verslinden!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee yeti, niet echt
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was sarcastisch bedoelt Cropp: Het is inderdaad een creepy plaatje dat nou niet bepaald het bloed naar de onderbuik doet stromen en de zwellichamen vol laat lopen :(
In de papierversnipperaar dan maar?

Femke in betere tijden met 2 partijleden :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
weet ik toch hoor yeti :flushed:

ik wou alleen even duidelijk hebben dat ik in ieder geval niet geil op femke
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
lol, yeti je hebt me toch behoorlijk aan het lachen gekregen. Ik ben zelf ook niet echt een voorstander van groenlinks, maarja de meeste politici zeggen op zijn tijd wel iets zinnigs. Dit vond ik wel het vermelden waard. Jammer dat we in zo een materialistische wereld leven, maarja van de andere kant geeft ons dit wel de mogelijkheid tot communiceren over internet enzo. Ieder voordeel heb zijn nadeel zeggen we dan maar he.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat ik het boek binnekort maar eens ga lezen. Ik word de laatste tijd schijtziek van de decadente houding van groenlinks en vooral Femke Halsema irriteert me al tijden. Ze worden opgenomen in het systeem doordat ze al zolang in de parlementaire politiek zitten :( de PvdA achteraan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."