#1
Ik wist helemaal niet dat het Belgisch leger uit meer dan 1200 mensen bestond! We gaan vooruit!
Lenin zei:Ik wist helemaal niet dat het Belgisch leger uit meer dan 1200 mensen bestond! We gaan vooruit!
Er is veel nodig om het niveau hier in Den Helder nog verder te verlagenLauu zei:Belgen terroriseren Den Helder!
met hun domheid?
BT2303 zei:Er is veel nodig om het niveau hier in Den Helder nog verder te verlagenLauu zei:Belgen terroriseren Den Helder!
met hun domheid?![]()
Jullie hebben toch manneke pis?Lenin zei:Het voordeel van in België te wonen is dat je nu eenmaal geen nationale trots kan hebben. Maakt het zo veel makkelijker om op een Nederlands forum rond te lopen![]()


We hebben er zelfs meerdereBT2303 zei:Jullie hebben toch manneke pis?Lenin zei:Het voordeel van in België te wonen is dat je nu eenmaal geen nationale trots kan hebben. Maakt het zo veel makkelijker om op een Nederlands forum rond te lopen![]()
![]()

Areyouexperienced? zei:Wat is de bedoeling hiervan, belgen provoceren? Ha-ha, ludiek!
En geloven jullie nu echt nog in belgen zijn dom, nederlanders gierig? Iedereen weet dat dat bullshit is. Dat komt door hun hun historische achtergrond: belgen waren bourgondiërs, levensgenieters. Nederlanders wonen in het algemeen in kleinere huizen. Ze maken meer gebruik van een caravan etc.. Vandaar gierig. België is altijd een onderdrukt, bezet land geweest waardoor wij meer introvert en bescheiden zijn als nederlanders. Die onderdrukking beschouwden nederlanders als een zwakheid, dus domheid.
Laat dat voor eens en altijd duidelijk zijn, mijn beste vrienden.![]()
nee niet echt, meestal zet je in dit subforum vreemde nieuwsitems neer, vond dit ook wel een beetje vreemd, als ik belgen zou willen afzeiken(Wil ik niet voor de duidelijkheid) had ik daar wel gewoon een topic over gemaakt.Areyouexperienced? zei:Wat is de bedoeling hiervan, belgen provoceren? Ha-ha, ludiek!
En geloven jullie nu echt nog in belgen zijn dom, nederlanders gierig? Iedereen weet dat dat bullshit is. Dat komt door hun hun historische achtergrond: belgen waren bourgondiërs, levensgenieters. Nederlanders wonen in het algemeen in kleinere huizen. Ze maken meer gebruik van een caravan etc.. Vandaar gierig. België is altijd een onderdrukt, bezet land geweest waardoor wij meer introvert en bescheiden zijn als nederlanders. Die onderdrukking beschouwden nederlanders als een zwakheid, dus domheid.
Laat dat voor eens en altijd duidelijk zijn, mijn beste vrienden.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."