Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgen terroriseren Den Helder!

Belgen terroriseren Den Helder!

18 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wist helemaal niet dat het Belgisch leger uit meer dan 1200 mensen bestond! We gaan vooruit!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lenin zei:
Ik wist helemaal niet dat het Belgisch leger uit meer dan 1200 mensen bestond! We gaan vooruit!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Belgen terroriseren Den Helder!

met hun domheid?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
Belgen terroriseren Den Helder!

met hun domheid?
Klik om te vergroten...
Er is veel nodig om het niveau hier in Den Helder nog verder te verlagen :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
BT2303 zei:
Lauu zei:
Belgen terroriseren Den Helder!

met hun domheid?
Klik om te vergroten...
Er is veel nodig om het niveau hier in Den Helder nog verder te verlagen :wink:
Klik om te vergroten...

Belgen kunnen er wat van hoor :wink:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, dat is eerder een nationale schaamte idd dan een nationale trots :wink:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een geweldige ontwikkeling in het onderwerp :')
En hmm, dat moet inderdaad een maffe situatie zijn als je met de hond aan het lopen bent.

Hier wil er nog wel eens een F16 over vliegen... Al is dat de laatste jaren heel erg achteruit gegaan.
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het voordeel van in België te wonen is dat je nu eenmaal geen nationale trots kan hebben. Maakt het zo veel makkelijker om op een Nederlands forum rond te lopen :sunglasses:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lenin zei:
Het voordeel van in België te wonen is dat je nu eenmaal geen nationale trots kan hebben. Maakt het zo veel makkelijker om op een Nederlands forum rond te lopen :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Jullie hebben toch manneke pis? :beer:
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb jij al gezien hoe groot de piemel is van manneke pis? Zou jij daar nu trots op zijn? :flushed:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zijn nu gelukkig weer allemaal weg naar mijn weten, maar er was vanochtend op het nieuws dat de Belgen hier gratis munitie(losse flodders) weggaven aan spelende kinderen :P
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat is de bedoeling hiervan, belgen provoceren? Ha-ha, ludiek!

En geloven jullie nu echt nog in belgen zijn dom, nederlanders gierig? Iedereen weet dat dat bullshit is. Dat komt door hun hun historische achtergrond: belgen waren bourgondiërs, levensgenieters. Nederlanders wonen in het algemeen in kleinere huizen. Ze maken meer gebruik van een caravan etc.. Vandaar gierig. België is altijd een onderdrukt, bezet land geweest waardoor wij meer introvert en bescheiden zijn als nederlanders. Die onderdrukking beschouwden nederlanders als een zwakheid, dus domheid.

Laat dat voor eens en altijd duidelijk zijn, mijn beste vrienden. :wave:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BT2303 zei:
Lenin zei:
Het voordeel van in België te wonen is dat je nu eenmaal geen nationale trots kan hebben. Maakt het zo veel makkelijker om op een Nederlands forum rond te lopen :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Jullie hebben toch manneke pis? :beer:
Klik om te vergroten...
We hebben er zelfs meerdere :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Areyouexperienced? zei:
Wat is de bedoeling hiervan, belgen provoceren? Ha-ha, ludiek!

En geloven jullie nu echt nog in belgen zijn dom, nederlanders gierig? Iedereen weet dat dat bullshit is. Dat komt door hun hun historische achtergrond: belgen waren bourgondiërs, levensgenieters. Nederlanders wonen in het algemeen in kleinere huizen. Ze maken meer gebruik van een caravan etc.. Vandaar gierig. België is altijd een onderdrukt, bezet land geweest waardoor wij meer introvert en bescheiden zijn als nederlanders. Die onderdrukking beschouwden nederlanders als een zwakheid, dus domheid.

Laat dat voor eens en altijd duidelijk zijn, mijn beste vrienden. :wave:
Klik om te vergroten...

Serious business.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Areyouexperienced? zei:
Wat is de bedoeling hiervan, belgen provoceren? Ha-ha, ludiek!

En geloven jullie nu echt nog in belgen zijn dom, nederlanders gierig? Iedereen weet dat dat bullshit is. Dat komt door hun hun historische achtergrond: belgen waren bourgondiërs, levensgenieters. Nederlanders wonen in het algemeen in kleinere huizen. Ze maken meer gebruik van een caravan etc.. Vandaar gierig. België is altijd een onderdrukt, bezet land geweest waardoor wij meer introvert en bescheiden zijn als nederlanders. Die onderdrukking beschouwden nederlanders als een zwakheid, dus domheid.

Laat dat voor eens en altijd duidelijk zijn, mijn beste vrienden. :wave:
Klik om te vergroten...
nee niet echt, meestal zet je in dit subforum vreemde nieuwsitems neer, vond dit ook wel een beetje vreemd, als ik belgen zou willen afzeiken(Wil ik niet voor de duidelijkheid) had ik daar wel gewoon een topic over gemaakt.

Mvg. BT
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Belgische militairen zijn niet echt subtiel

1) die oefenmunitie die uitgedeeld werd aan Nederlandse kinderen
2) denk 6 (correct me if i'm wrong) militairen die één of andere luchthaven moesten bewaken in Afghanistan zijn betrapt op het gebruik van cannabis.. Nu vind ik dit op zich niet zo vreemd dat er cannabis gebruikt wordt door militairen maar toch niet als je job is om in Afghanistan een luchthaven te bewaken :confused: dan moet je maar niet in het leger gaan
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#17
DEN HELDER Vanaf zondag is Den Helder oefentheater van de Belgische defensie. De Belgen houden die week in een grootschalige militaire oefening onder de naam Crazy Trip 2009.

De Belgen hebben ervoor gekozen hun training dit keer in Nederland uit te voeren. Zo'n 1.200 militairen worden tijdens de Crazy Trip ingezet om hun in het buitenland verblijvende landgenoten over te brengen naar veilig gebied, in dit geval Leeuwarden.

De militairen hebben voor veel overlast gezorgd bij bewoners van bejaardenhuis Prinses Margriet aan de Binnenhaven in Den Helder. Zaterdagnacht hebben de Belgen, die meedoen aan een oefening, met losse flodders geschoten. Dit was niet volgens de afspraak en de Belgische Defensie gaat haar excuses aanbieden bij de bejaarden. Nog de hele week oefenen Belgische militairen in Den Helder.


Liep gister rustig de honden uit te laten komen, zie ik opeens dat er allemaal militairen in de bosjes liggen verscholen, dus ik had echt zoiets van WTF mensen!!! :confused:
Er had van mij iig wel een flyer ofzo in de brievenbus gemogen, want der waren weinig mensen van op de hoogte, dus als je 's avonds de straat op moet en je loopt ergens en ziet opeens dat er militairen in de bosjes verscholen liggen, dan schrik je je ook de tyfus.
Ook wel sneu voor de bejaarde, want was gister precies 69 jaar geleden dat de duitsers Nederland binnenvielen(Hier uit Den Helder zijn ze iig nooit weggegaan) :P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach, of er nou Antillianen met een baby uzi in de portiek van een flat in de Falgabuurt staan, of Belgische militairen met een AK-47 in een bosje bij Julianadorp..
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nouja, aan die Antillianen zijn we nu wel gewend, nee vind dat dit punt zwaar overdreven wordt, ik kan gewoon rustig door het falga fietsen of brommeren, niks aan de hand hoor.. En die militairen liggen niet in Julianadorp, maar hierzo bij mij om de hoek, ze moeten 's nachts ook in tentjes op straat blijven overnachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."