#1
Ik ben het eigenlijk compleet met Deadlock eens.
En een nieuw topic aanmaken om hierover te discussiëren lijkt me ook nogal onnozel.
Er wordt altijd gediscussieerd in Nieuws en Actualiteiten topics, waarom kan het nu ineens niet?
En een nieuw topic aanmaken om hierover te discussiëren lijkt me ook nogal onnozel.
Er wordt altijd gediscussieerd in Nieuws en Actualiteiten topics, waarom kan het nu ineens niet?