#1
wiet is verslavender en veroorzaakt meer problemen dan paddo's
waarom maakt nederland niet alle drugs legaal?
dan kan d'r flink accijns opgeheven worden terwijl de drugs er niet duurder van worden(omdat het niet meer te maken krijgt met "HET ILLEGALE CIRCUIT")
ook zijn er meer mensen eerder dood,
waardoor er ook weer kosten bespaard worden (hoeft geen aow betaald te worden, minder ziekenhuizen bezet met ouwe oma's die een nieuwe heup krijgen)
Dan kunnen ze eindelijk diep uitademen geen gedoe meer om drugs en kan er over betere dingen worden nagedacht (wapens , kindermishandeling, verkrachtig ect ect geweld.))
dat er allemaal drugs-dode vallen maakt niet zo uit,
daar leert de nieuwe generatie mee om gaan
ofzo...
tja, peptalk
waarom maakt nederland niet alle drugs legaal?
dan kan d'r flink accijns opgeheven worden terwijl de drugs er niet duurder van worden(omdat het niet meer te maken krijgt met "HET ILLEGALE CIRCUIT")
ook zijn er meer mensen eerder dood,
waardoor er ook weer kosten bespaard worden (hoeft geen aow betaald te worden, minder ziekenhuizen bezet met ouwe oma's die een nieuwe heup krijgen)
Dan kunnen ze eindelijk diep uitademen geen gedoe meer om drugs en kan er over betere dingen worden nagedacht (wapens , kindermishandeling, verkrachtig ect ect geweld.))
dat er allemaal drugs-dode vallen maakt niet zo uit,
daar leert de nieuwe generatie mee om gaan
ofzo...
tja, peptalk
