Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLonden in brand

Londen in brand

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20101110_086

in Londen vallen studenten het hoofdkwartier van de conservatieven aan. Deze hadden de belofte gemaakt om de inschrijvingsgelden voor universiteiten/hogescholen niet op te trekken. Nu zijn ze dat wel van plan, concreet komt het erop neer dat je voor bepaalde opleidingen tot 10000€ zult betalen.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
Steen voor steen, dag na dag zakt het systeem in elkaar. De chaos van de revolutie staat aan de wieg van een klassenloze maatschappij. Waarin iedereen als mens geboren word, gelijk door geboorte.

Vlammen en vuur voor diegenen die onze vrijheid inperken, hersenspoelen tot hersenloze zombies die alles slikken wat ons voorgeschoteld word. Engeland, Duitsland, Griekenland... We zijn het beu, dat er niet naar ons geluisterd word, dat politiekers meer bezig zijn met hun ego, dan met onze noden.We zijn het beu dat voor iedere stap die je zet regels en wetten uitgeschreven worden, door zij die alle regels aan hun laars lappen.

We buigen niet langer voor macht en kapitaal. Sloop de grenzen en laat ons samen naar een nieuwe samenleving graan, zonder god, zonder grenzen. Waarin mensen met elkaar in plaats van naast elkaar leven. Elkaar helpen zonder er langer bij stil te staan. Iedereen heeft recht op een waardig bestaan! . Maak kapot wat ons kapot maakt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, moeten ze het schoolgeld maar niet zo duur maken.

School zou gratis moeten zijn, zodat iedereen de kans kreeg om te studeren.
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
seth zei:
Steen voor steen, dag na dag zakt het systeem in elkaar. De chaos van de revolutie staat aan de wieg van een klassenloze maatschappij. Waarin iedereen als mens geboren word, gelijk door geboorte.

Vlammen en vuur voor diegenen die onze vrijheid inperken, hersenspoelen tot hersenloze zombies die alles slikken wat ons voorgeschoteld word. Engeland, Duitsland, Griekenland... We zijn het beu, dat er niet naar ons geluisterd word, dat politiekers meer bezig zijn met hun ego, dan met onze noden.We zijn het beu dat voor iedere stap die je zet regels en wetten uitgeschreven worden, door zij die alle regels aan hun laars lappen.

We buigen niet langer voor macht en kapitaal. Sloop de grenzen en laat ons samen naar een nieuwe samenleving graan, zonder god, zonder grenzen. Waarin mensen met elkaar in plaats van naast elkaar leven. Elkaar helpen zonder er langer bij stil te staan. Iedereen heeft recht op een waardig bestaan! . Maak kapot wat ons kapot maakt.
Klik om te vergroten...

+1
Mooi gezegd :)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
In Cuba zijn medische voorziningen en studies 100% gratis, daarom gaan mesnen uit het buitenland ook daar studeren. Was bijvoorbeeld in de hoofdstad bevriend geraakt met een groepje Cambodjaanse studenten. Mijn neef die geen cent te makken heeft studeerd medicijnen nu.

Nou is het wel zo dat Cuba niet bepaald een welvarend land is, maar sommige dingen zijn wel goed geregeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."