#1
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20101110_086
in Londen vallen studenten het hoofdkwartier van de conservatieven aan. Deze hadden de belofte gemaakt om de inschrijvingsgelden voor universiteiten/hogescholen niet op te trekken. Nu zijn ze dat wel van plan, concreet komt het erop neer dat je voor bepaalde opleidingen tot 10000€ zult betalen.
in Londen vallen studenten het hoofdkwartier van de conservatieven aan. Deze hadden de belofte gemaakt om de inschrijvingsgelden voor universiteiten/hogescholen niet op te trekken. Nu zijn ze dat wel van plan, concreet komt het erop neer dat je voor bepaalde opleidingen tot 10000€ zult betalen.