Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwolsman overleden

Zwolsman overleden

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nieuwegein - Charles Zwolsman, die in de gevangenis zat in verband met een verdenking van drugshandel en witwassen, is vrijdag in zijn cel overleden.

Zwolsman zat als verdachte gedetineerd in een huis van bewaring in Nieuwegein. De officier van justitie te Utrecht heeft de politie opdracht gegeven een feitenonderzoek te doen naar het overlijden van Zwolsman.

‘Dit is de gebruikelijke gang van zaken wanneer iemand in een huis van bewaring overlijdt’, aldus het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag. Waaraan Zwolsman, die 55 jaar oud werd, is overleden is niet bekendgemaakt.

Oorspronkelijk had Zwolsman een groothandel in bloemen, op de bloemenveiling in Aalsmeer. Toen zijn groothandelsbedrijf in 1984 failliet ging, stapte hij in de drugshandel. Hij zou met de hasjhandel in aanraking zijn gekomen op het racecircuit van Zandvoort waar hij als autocoureur reed en besloot voor zichzelf te beginnen.

Zijn organisatie, die op het hoogtepunt een zestigtal leden zou hebben geteld, smokkelde hasj uit Marokko in koelvrachtwagens naar Nederland. Een deel ervan werd vervolgens doorgesmokkeld naar het Engeland. Bron nu
Klik om te vergroten...
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raad de bekende junk-mysterie is dus o0k direct opgel0st. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel zware jongens zouden er al doodgegaan zijn in het huis van bewaring?

Boeie...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."