#1
Haha, ik hoorde gisteren op de radio dat iedereen daar de straat op gaat om de militairen toe te juichen. Omdat die ervoor zorgen dat alles zo rustig verloopt. Ik ben niet de enige die die belachelijke paradox ziet, toch?
Democratie is volgens mij sowieso overgewaardeerd. De meeste mensen hebben het daar voor het zeggen. En als er één groep is die het nÃet voor het zeggen zou mogen hebben...lolnoob zei:Ik hoop dat Amerika een keer inziet dat democratie niet voor elk land/ elke cultuur de beste optie is.
Aalpoepert zei:Vrijwel overal heeft Egypte momenteel een negatief reisadvies.
lolnoob zei:Ik volg dit maar matigjes. Hoezo hebben ze na 30 jaar ineens besloten dat het zo wel goed is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."