Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietpas invoeg dit weekend

wietpas invoeg dit weekend

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
torieworieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vroeg me af of het weekend die er aankomt en ook de rest van de week nog of er extra controles op drugs toerisme zullen zijn omdat het de laatste week is voor wietpas. en is het toegelaten minimale hoeveelheid wiet naar belgie mee te nemen.

bedankt alvast :)
t
torieworieLid
01-01-2024, 00:00
#2
yeaaah!!

gisteren voor de laatste maal naar tillburg geweest alles is goed verlopen xD
enkel de Haatelijke filles ter hoogte van antwerpen en richting nederland maar
daar heb ik het wel voor over top dagje!! jammer dat het de laatste keer was , ik begrijp het eigenlik niet echt nederland komt heel veel begrotings geld te kort en dan weigeren ze in feite nog eens al het geld die van het buitenland naar de staatskast gaat ik denk dat dat toch om een zeer groot bedrag gaat. en mensen die er graag 1 roken gaan gewoon bij iemand in de buurt wiet kopen meestal van mindere kwaliteit maar ja , :wink:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk wel als je wat verder landinwaarts rijd dat je nog wel een coffeeshop kan betreden hoor...
Zelk kweken kan ook een optie zijn he :wink: , dikwijls betere kwaliteit dan van de shop.

Verder goed dat je tripje goed verlopen is, hoorde ook wel dat ze veel drugscontroles gingen uitvoeren in die laatste week, kan je weer lekker gaan blowen :stoned: .

grts
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is NIET toegelaten wiet mee naar belgië te 'smokkelen'(zelfs geen kleine hoeveelheid), het zal sowieso afgepakt worden(over verdere gevolgen weet ik weinig) en dan krijg je nog een speekseltest erbovenop.

grts
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
vorig jaar "opgepakt" laat ons het mee moeten gaan naar het politiebureau (te Ravels) toen ik van tilburg kwam de agent gaat een checklist af voldoe je aan minimaal 3/10 punten (geen idee hoeveel van die dingen er opstaan) dan wordt je onderworpen aan een speekseltest is deze test positief dan wordt het even wachten op een dokter die een bloedstaal komt afnemen. uiteindelijk als je een hoeveelheid bij hebt van (-3gr of was het nu -5gr) wordt er een vereenvoudigd proces-verbaal (v-pv) opgesteld je kan voor een kopie vragen van je verklaring en v-pv die ze naar je thuis opsturen of als ze een printer hebben kan je hem zo meekrijgen denk ik.
maar geen boete/werkstraf/gevolgen (tenzij je het kopietje naar huis laat opsturen als je nog bij je ouders woont en ze weten niet dat je gebruikt dan heb je wel een te verwaarlozen probleempje )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."