Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vroeg me af of het weekend die er aankomt en ook de rest van de week nog of er extra controles op drugs toerisme zullen zijn omdat het de laatste week is voor wietpas. en is het toegelaten minimale hoeveelheid wiet naar belgie mee te nemen. bedankt alvast"
"yeaaah!! gisteren voor de laatste maal naar tillburg geweest alles is goed verlopen xD enkel de Haatelijke filles ter hoogte van antwerpen en richting nederland maar daar heb ik het wel voor over top dagje!! jammer dat het de laatste keer was , ik begrijp het eigenlik niet echt nederland komt heel veel begrotings geld te kort en dan weigeren ze in feite nog eens al het geld die van het buitenland naar de staatskast gaat ik denk dat dat toch om een zeer groot bedrag gaat. en mensen die er graag 1 roken gaan gewoon bij iemand in de buurt wiet kopen meestal van mindere kwaliteit maar ja ,"