Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen (21) in ziekenhuis na 30 XTC-pillen Veldhoven

Jongen (21) in ziekenhuis na 30 XTC-pillen Veldhoven

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongen (21) in ziekenhuis na 30 XTC-pillen Veldhoven - Een 21-jarige jongen uit Bergeijk is zaterdagavond in Veldhoven in het ziekenhuis terechtgekomen, nadat hij dertig XTC-pillen had geslikt.
Dat meldt wijkagent Habil Ozturk via Twitter. De jongen kreeg last van hevig transpireren en klappertanden. Hij werd gesignaleerd aan het Sledsenpad in Veldhoven en probeerde tevergeefs te vluchten, meldt Omroep Brabant.

Hij ligt nu in ernstige toestand in het ziekenhuis met hartritmestoornissen.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vraag me af hoe het met die jongen is en hoe hij eruit komt...

30 pillen... ik dacht eerlijk gezegd dat dit dodelijk was.

en raak je de tel niet kwijt op een gegeven moment?
B
Baksteen45Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, denk het wel
Denk dat ie dr alleen niet meer op zak had anders had hij er wel meer genomenop dat punt
Gebeurt wel vaker dat iemand door en door gaat alleen omdat ze er lekker veel hebben en na een stuk of 4 zijn alle remmen dr af en ga je vliegen :mrgreen:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Hij probeerde tevergeefs te vluchten.' Hmm... Zou iemand nog kunnen lopen na 30 pillen??
Volgens mij is dit echt grote nonsens. Ik denk dat je bij de 10 a 20 pillen zo weinig ziet en bewust bent, dat je uberhaupt niet meer kan bijpakken.

Nouja als ie maar een leuke avond heeft gehad... Sarcasme...
K
KruimelbaktappelcakeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wtf kameraad van me kent hem gewoon :P
dan had die wel slechte shit als die na 20 denkt nog ff 10 bij te nemen
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mrflame zei:
Ik denk dat je bij de 10 a 20 pillen zo weinig ziet en bewust bent, dat je uberhaupt niet meer kan bijpakken.
Klik om te vergroten...
Hij kan het dan wel in één keer genomen hebben?
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
mrflame zei:
Ik denk dat je bij de 10 a 20 pillen zo weinig ziet en bewust bent, dat je uberhaupt niet meer kan bijpakken.
Klik om te vergroten...
Hij kan het dan wel in één keer genomen hebben?
Klik om te vergroten...
Alsnog 30 pillen in 1 keer... Dat past sowieso niet in je mond en ik denk dat je al gaat kotsen van de vieze smaak bij een aantal pillen :wink: Daarnaast staat er dat hij wilde 'vluchten,' met alle respect, bij 30 pillen kan je niets anders doen dan één lange epileptische aanval krijgen.
Maarja dat is een aanname, ik ben zelf niet van plan het te bewijzen zeg maar :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha nee dat lijkt mij ook, maar het was maar een idee. Gewoon drie keer tien nemen ofzo, weet ik het, ghehe.
Maaaaar hoe weten ze nou dat het er 30 waren? Lijkt me niet dat ze dat kunnen zien als ze zijn maag leegpompen of wat dan ook. Zal die zelf wel beweerd dan hebben?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."