Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScholieren krijgen space brownies op school (US)

Scholieren krijgen space brownies op school (US)

3 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
Fool zei:
Nounou, dat is wel een hele ophef over een beetje spacecake.
Klik om te vergroten...
Het is wel Amerika hé... Ik bedoel: stel je toch eens voor dat je kind aan de drugs zit en gaat spacen en het nog leuk of lekker vindt ook? Nee, dat kan- en mag niet gebeuren. Immers, de ouders van die kinderen zijn natuurlijk zo heilig als de pest. Maar goed, nu even serieus: die ophef slaat inderdaad nergens op. Drugs is in het hypocriete Freedom and Jesus-land net zo erg als seks: het is bah, slecht en verboden terwijl zowat iedereen daar drugs gebruikt.
T
TijdloosLid
@SirErick & @Fool

Helemaal gelijk hoor, maar waarom ik het vooral zo 'opmerkelijk' vind is dat de school de brief 17 december had gemaakt en pas paar dagen terug (begin januari) verstuurd is.

Als je een dagje of oke een week naar Fox News / MCNBC e.d of zou kijken , is ons journaal hier nogal vreemd om weer aan te wennen. Wat me het meest opvalt is dat ze vaak gewoon de volledige namen , leeftijd e.d laten zien daar. En meer 'smerige' beelden :rolleyes:

Hopelijk leest nu niet iemand dit hier en denkt : Wat een 'leuk' idee , en vervolgens geen school meer kan afmaken..

Be smart & safe :)
F
FoolLid
Nounou, dat is wel een hele ophef over een beetje spacecake. xD
T
TijdloosLid
2 of 3 scholieren (waarvan er 2 zijn opgepakt) hebben space brownies gebakken op Oxion Hill Highschool in de US.
Grote paniek vond het wel humor toen ik het zag op Fox5 net :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."