Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe wetten 1 maart (Grow Shops)

Nieuwe wetten 1 maart (Grow Shops)

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aangezien de grow shops hun vergunningen zijn ingetrokken van 1 maart..
Ik ben nog niet in maastricht geweest de afgelopen dagen?
Maar wat kan ik nu verwachten als ik de smartshop inga?
Geen grow spullen meer? (zaadjes, tenten, lampen, etc.)
Alleen nog bongs, vaperizers, crushers, etc?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Smartshop zal meevallen, vooral de growshops worden aangepakt...

Er is al specifiek aangegeven dat de thuiskweker z'n gang kan gaan..
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Smartshop zal meevallen, vooral de growshops worden aangepakt...

Er is al specifiek aangegeven dat de thuiskweker z'n gang kan gaan..
Klik om te vergroten...
Dus ik kan gewoon lekker nog lampen etc halen in de smartshop? (Focus)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De meesten waarschijlijk wel. Anders zijn er genoeg plekken om kweeklampen te kopen, als het maar niet voor wiet bedoeld is :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
De meesten waarschijlijk wel. Anders zijn er genoeg plekken om kweeklampen te kopen, als het maar niet voor wiet bedoeld is :wink:
Klik om te vergroten...

In een tuincenter valt toch ook warmtelampen te halen, of in de hubbo enzo?
Dan gewoon potgrond en mestoffen... Maar ik vroeg me af als ze geen zaadjes meer mochten verkopen waar kan je deze dan na 1 maart halen? :stoned:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij de meeste growshops staat nu een melding op de website dat je alles alleen nog in kleine aantallen kunt kopen. je kunt dus gewoon nog zaden kopen enzo, ook lampen e.d. zijn geen probleem. Zolang je bestelling samen maar niet de indruk wekt dat je professioneel of grootschalig gaat kweken.

1 lamp zal dus bij de meeste growshops geen probleem zijn.

Verder kun je ook potgrond met voeding erin kopen, da's de makkelijkste :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."