#1
Aangezien de grow shops hun vergunningen zijn ingetrokken van 1 maart..
Ik ben nog niet in maastricht geweest de afgelopen dagen?
Maar wat kan ik nu verwachten als ik de smartshop inga?
Geen grow spullen meer? (zaadjes, tenten, lampen, etc.)
Alleen nog bongs, vaperizers, crushers, etc?
Ik ben nog niet in maastricht geweest de afgelopen dagen?
Maar wat kan ik nu verwachten als ik de smartshop inga?
Geen grow spullen meer? (zaadjes, tenten, lampen, etc.)
Alleen nog bongs, vaperizers, crushers, etc?
