Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabis Bevrijdingsdag

Cannabis Bevrijdingsdag

19 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks. Daarbij komt dat ik de 21e de dag erna moet vrijwilligen als EHBO-er bij een evenement. Ben ik liever helder.
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op zondag 11 juni is de negende editie van de Cannabis Bevrijdingsdag. Deze dag vindt plaats in het Flevopark in Amsterdam en de toegang is gratis. Meer info op http://www.cannabisliberationday.org/

Dit is de aftermovie van de editie van vorig jaar:

Op zaterdag 20 mei is in Antwerpen de negende Vlaamse editie van de Cannabis Bevrijdingsdag, meer info vind je hier: http://www.trektuwplant.be/csc/spip.php?article308 Ook dit event is gratis toegankelijk en vindt plaats op de Dageraadplaats.

"Op Cannabis Bevrijdingsdag vieren we de internationale cannabiscultuur en laten we zien hoeveel goeds deze plant te bieden heeft. Cannabis Bevrijdingsdag pleit voor tolerantie en brede toepassing van hennep als duurzame grondstof en komt op tegen criminalisering van de plant, de cannabisconsumenten, de coffeeshops en de kwekers."
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk ga dan zeker even langs benieuwd wat er zoal gebeurt op zo'n dag. Zou mooi zijn als er wat media het ook in de gaten houdt , en dan hopen dat het kromme gedoogbeleid eens goed wordt veranderd na al die jaren..

Dank voor het melden , zal een bevrijdend jointje meenemen :smoke:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is wel leuk hoor. Mijn vriendin is vorig jaar geweest. Ik kan waarschijnlijk niet die dag. Jammer! En dat cannabis meer positief in de media komt is ook belangrijk vind ik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik kan die dag ga ik ook wel even langs denk ik.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk dat ik even ga kijken bij die van Amsterdam? Kom ik daar meer leden tegen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
HardstyleGabber zei:
Denk dat ik even ga kijken bij die van Amsterdam? Kom ik daar meer leden tegen?
Klik om te vergroten...
Jup ik kom ook , zin om te meeten met een joint ?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Jup ik kom ook , zin om te meeten met een joint ?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk alleen maar leuk nieuwe mensen leren kennen :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
HardstyleGabber zei:
Tuurlijk alleen maar leuk nieuwe mensen leren kennen :grin:
Klik om te vergroten...
Ik weet nog niet zeker of ik dan kan, maar stel voor dat we in dit topic elkaar even op de hoogte houden.

Samen een torch of freedom delen lijkt me gezellig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt mij leuk maar zoals ik in een ander topic al meldde wil ik anoniem blijven. Maar veel pleizier!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dunnetjess33 zei:
Lijkt mij leuk maar zoals ik in een ander topic al meldde wil ik anoniem blijven. Maar veel pleizier!
Klik om te vergroten...
Dusdanig dat je nooit eens wilt meeten met mensen hier?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Dusdanig dat je nooit eens wilt meeten met mensen hier?
Klik om te vergroten...
Voor alsnog niet nee. Sorry
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Als je dat niet wilt dan wil je het niet, is je goed recht.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Ik weet nog niet zeker of ik dan kan, maar stel voor dat we in dit topic elkaar even op de hoogte houden.

Samen een torch of freedom delen lijkt me gezellig.
Klik om te vergroten...

Ga ik je vandaag tegenkomen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
HardstyleGabber zei:
Ga ik je vandaag tegenkomen?
Klik om te vergroten...
Ik kon helaas niet. Hoe was het?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
En DF-ers? Was het leuk? Waren de mensen zoals jullie gedacht had?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het was erg leuk. Wat mij vooral opviel niks was te gek. Iedereen werdt geaccepteerd. Was een leuke ervaring :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
HardstyleGabber zei:
Het was erg leuk. Wat mij vooral opviel niks was te gek. Iedereen werdt geaccepteerd. Was een leuke ervaring :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Klinkt goed! Ik hoop er volgend jaar wel bij te zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
HardstyleGabber zei:
Het was erg leuk. Wat mij vooral opviel niks was te gek. Iedereen werdt geaccepteerd. Was een leuke ervaring :confused:mile:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als een goede sfeer!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jammer dat ik er niet bij kon zijn , volgend jaar dan maar. Klinkt als een leuke dag zo!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."