#1
Thanks. Daarbij komt dat ik de 21e de dag erna moet vrijwilligen als EHBO-er bij een evenement. Ben ik liever helder.

Jup ik kom ook , zin om te meeten met een joint ?Denk dat ik even ga kijken bij die van Amsterdam? Kom ik daar meer leden tegen?
Jup ik kom ook , zin om te meeten met een joint ?
Ik weet nog niet zeker of ik dan kan, maar stel voor dat we in dit topic elkaar even op de hoogte houden.Tuurlijk alleen maar leuk nieuwe mensen leren kennen![]()
Dusdanig dat je nooit eens wilt meeten met mensen hier?Lijkt mij leuk maar zoals ik in een ander topic al meldde wil ik anoniem blijven. Maar veel pleizier!
Voor alsnog niet nee. SorryDusdanig dat je nooit eens wilt meeten met mensen hier?
Ik weet nog niet zeker of ik dan kan, maar stel voor dat we in dit topic elkaar even op de hoogte houden.
Samen een torch of freedom delen lijkt me gezellig.
Ik kon helaas niet. Hoe was het?Ga ik je vandaag tegenkomen?
Klinkt goed! Ik hoop er volgend jaar wel bij te zijn.Het was erg leuk. Wat mij vooral opviel niks was te gek. Iedereen werdt geaccepteerd. Was een leuke ervaringmile:
Het was erg leuk. Wat mij vooral opviel niks was te gek. Iedereen werdt geaccepteerd. Was een leuke ervaringmile:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."