Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWastabletten eten - wtf

Wastabletten eten - wtf

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wastabletten eten.... Is dit serieus een ding?

http://www.welingelichtekringen.nl/media/765284/gevaarlijke-trend-tieners-eten-wastabletten.html



B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doet me denken aan een verhaal van een meisje, die op een feest een shotje aangeboden kreeg, dit opdronk, en er later achter kwam dat het wasmiddel was.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Doet me denken aan die post van @BasvanHoven toen ie gele benen kreeg en shitlange lulposts zette,
en mij publiek aanviel dat ik lange posts zette en me toen blokte,
als een bange haas:fearscream:
hahaha dat was ook ngoeie hee BAS:hearteyes::sunglasses:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergic bink zei:
Doet me denken aan die post van @BasvanHoven toen ie gele benen kreeg en shitlange lulposts zette,
en mij publiek aanviel dat ik lange post zette en me toen blokte,
als een bange haas
hahaha dat was ook ngoeie hee BAS:hearteyes::sunglasses:
Klik om te vergroten...

Maak je geen zorgen, niemand kan jou posts begrijpen :wink: En ik ben niet de enige die moe werd van jou posts hoor. Daarbij, wat fijn dat je mijn negatieve ervaring tegen mij gebruikt :)

Just kidding, alles ok? :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#5
BasvanHoven zei:
Maak je geen zorgen, niemand kan jou posts begrijpen :wink: En ik ben niet de enige die moe werd van jou posts hoor. Daarbij, wat fijn dat je mijn negatieve ervaring tegen mij gebruikt :)

Just kidding, alles ok? :)
Klik om te vergroten...
Ah ie wordt wakker,:frowning:
not cool man,:smirk:
iets aankaarten,
dan blokken,
was nperiode ja, benzo's en speed...
dan gaje koeterwaals typen...:persevere:

in het begin hield het steek,
nu begrijp ik sommige shit zelf geeneens...
en schaam me rot als ik het herlees... drugs zijn dus niet cool als ze je overnemen!:sleepy:

Dus in zekere zin waren er parallellen ja in ons verhalen (jouw gele benen epic topic)
...en wat ik toen doormaakte!:astonished:

Jammer dat je dat niet zag:nomouth:

wat mij betreft , peace nu !
Je toont je nu een man...:hearteyes::peace:
In feite betekend dit veel voor mij, een hoofdstuk die ik mede hierdoor kan afsluiten.
Me verduidelijken, ???
Hopelijk is dit kristalhelder voor jou Bas :)
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
BasvanHoven zei:
Weet je wat het punt is met jou? Je bent overduidelijk een prima gast, en ik heb oprecht niks tegen je, maar soms begrijpen mensen niet wat je precies bedoelt. De intentie is goed, maar zoals je al zegt, begrijp je het zelf soms niet eens. Maar dat is niet erg. Want hé, wat is een betere plek om je hart te luchten dan een drugsforum? :wink:
Klik om te vergroten...
Het ding is, een gram pep per dag gebruiken in een foute ^periode van je leven.:flushed:

Triggerd obsessief gedrag.:fearful:

Obsessief typen bv, niet nadenken, gewoon typen.

Editten kun je in een WORD bestand daags nadien nuchter ... hier niet.

Dat had veel gescheeld.

Je begrijpt het bijna, ...

Het was maar nkorte periode

Vroeger was ik altijd de draad kwijt, nu ben ik modern...

Ik ben draadloos :upsidedown:
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergic bink zei:
Ah ie wordt wakker,:frowning:
not cool man,:smirk:
iets aankaarten,
dan blokken,
was nperiode ja, benzo's en speed...
dan gaje koeterwaals typen...:persevere:

in het begin hield het steek,
nu begrijp ik sommige shit zelf geeneens...
en schaam me rot als ik het herlees... drugs zijn dus niet cool als ze je overnemen!:sleepy:

Dus in zekere zin waren er parallellen ja in ons verhalen (jouw gele benen epic topic)
...en wat ik toen doormaakte!:astonished:

Jammer dat je dat niet zag:nomouth:

wat mij betreft , peace nu !
Je toont je nu een man...:hearteyes::peace:
In feite betekend dit veel voor mij, een hoofdstuk die ik mede hierdoor kan afsluiten.
Me verduidelijken, ???
Hopelijk is dit kristalhelder voor jou Bas :)
Klik om te vergroten...

Weet je wat het punt is met jou? Je bent overduidelijk een prima gast, en ik heb oprecht niks tegen je, maar soms begrijpen mensen niet wat je precies bedoelt. De intentie is goed, maar zoals je al zegt, begrijp je het zelf soms niet eens. Maar dat is niet erg. Want hé, wat is een betere plek om je hart te luchten dan een drugsforum? :wink:
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een idioterie zeg! Die challenge is gewoon gestoord. Dat kinderen of ouderen het in hun mond stoppen omdat ze denken dat het snoep is, kan ik nog wel begrijpen. Dan is het echter aan de ouders of verzorgers om het veilig op te bergen..

Vreemd filmpje!
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergic bink zei:
Het ding is, een gram pep per dag gebruiken in een foute ^periode van je leven.:flushed:

Triggerd obsessief gedrag.:fearful:

Obsessief typen bv, niet nadenken, gewoon typen.

Editten kun je in een WORD bestand daags nadien nuchter ... hier niet.

Dat had veel gescheeld.

Je begrijpt het bijna, ...

Het was maar nkorte periode

Vroeger was ik altijd de draad kwijt, nu ben ik modern...

Ik ben draadloos :upsidedown:

ik ben draadloos :wink:
Klik om te vergroten...

It's a safe space :wink: Just let it out.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#10
@BasvanHoven No it's not.

Heb liever de gedoseerde madness, het prettig gestoorde...:)

Maar in een kater ontwaken waarin je lappen tekst herleesd...
waarvan jezelf denkt wtf???:hushed:
heb ik dit getypt???...

Neen dat is niet'' iets leuks'' vind ik persoonlijk,
ook al mag het hier safe zijn.
Het doet pijn als je ziet de controle effe te verliezen...
en waarover je in de gewone wereld ook de controle ''even'' over verloor is navenant!

Want trust me daar was het controleverlies door obsessief gedrag even erg !
Kun je denken wat een puinhoop afkicken dan niet is.
Daarom leek het me belangrijk hier het 1 en ander uit te klaren.:nerd:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."