Geef die man eens ongelijk, ik zou ook coke snuiven als ik er geen kracht meer voor had. /flauwemodusoff
#3
Join the club... Alleen niemand is geinteresseerd in een boek over mijn leven.. en niemand ook over dat van Gordon...
#4
Niks nieuws, is algemeen bekend dat die Gordon graag coke snuift.
#5
Presentator en zanger Gordon doet in zijn biografie die binnenkort verschijnt een boekje open over zijn drugsprobleem. Dat schrijft het tijdschrift HP/De Tijd, dat enkele quotes uit het te verschijnen boek mocht inzien.
De zanger geeft in het boek toe dat hij vaak coke gebruikt. āDat geeft me een beter gevoel. Ik ben soms thuis alleen in mijn eentje coke aan het snuiven, puur om het kutgevoel uit mijn lijf te krijgen.ā Hij gebruikt zoveel van het spul dat hij soms vreest voor zijn leven.
āIk stond onder de douche en dacht: ik heb teveel genomen, ik geloof dat ik 112 moet bellen. Ik had zoveel gesnoven dat ik er hartkloppingen van kreegā, aldus Gordon.
De biografie wordt geschreven door Marcel Langedijk, een auteur wiens alcoholistische broer euthanasie liet plegen omdat hij niet van zijn alcoholverslaving af kon komen.
Heeft iemand al uitgevogeld welk DF-account van Gordon is?
#6
Inderdaad algemeen bekend. Een vriendin van mijn zus is regelmatig te vinden op Ibiza en Gordon schijnt daar voor sinterklaas te spelen als het om het uitdelen/aanbieden van coke gaat.
AI Samenvatting
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."