Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTelegraaf pleit voor totaalverbod 'lachgas-epidemie'

Telegraaf pleit voor totaalverbod 'lachgas-epidemie'

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Misselijkheid hoofdpijn en duizeligheid zo, das erg! Moet onmiddelijk ingegrepen worden! Laten we alcohol dan maar ook meteen verbieden want de omschreven klachten zijn daar zowat standaard lol!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
"In de eerste helft van 2019 zijn 67 gevallen gemeld. Veelvoorkomende klachten zijn misselijkheid, hoofdpijn en duizeligheid. (..) Er moet meer gebeuren om een lachgasepidemie te voorkomen."

https://www.telegraaf.nl/watuzegt/3...gebeuren-om-een-lachgas-epidemie-te-voorkomen

https://www.telegraaf.nl/nieuws/106...-CrBNZtQrdZdWNoW7VYKqzyMYnL3hmjmOZEl-Q2yk_Y78
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zo'n grafhekel aan de Telegraaf en alles wat ze schrijven he. Lekker hard schreeuwen, zonder context, hoeft niet eens waar te zijn. Als mensen maar klikken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Praten ze over blijvende schade, dus blijvend misselijk en duizelig of alleen tijdens en na gebruik?
Zijn zelfde symptomen als na alcohol. Laten we dan maar met zijn alle aan de zuip gaan! Blijkbaar is dat helemaal niet slecht. Toch? :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Neo-Shulginist ik ben het met je eens dat de Telegraaf een sensatie krant is maar deze staat ook in het AD.

https://www.ad.nl/binnenland/meer-gezondheidsklachten-door-lachgas~a5cfe7f5/
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Oh maar ik had ook zeker niet gezegd dat ik het AD een goede krant vond =p
Klik om te vergroten...
Bestaat er überhaupt wel een goede krant?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
@Neo-Shulginist ik ben het met je eens dat de Telegraaf een sensatie krant is maar deze staat ook in het AD.

https://www.ad.nl/binnenland/meer-gezondheidsklachten-door-lachgas~a5cfe7f5/
Klik om te vergroten...

Oh maar ik had ook zeker niet gezegd dat ik het AD een goede krant vond =p
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Bestaat er überhaupt wel een goede krant?
Klik om te vergroten...

Er zijn natuurlijk gradaties in betrouwbaarheid van informatie. NRC is een behoorlijk goede krant, met veel oog voor journalistieke kwaliteit, ethische normen, waarheidsvinding, prominente rectificaties. Tegenwoordig is de nieuwsvoorziening natuurlijk meer digitaal en in beeld. Dus 'krant' is een beetje beperkt. Maar kijk naar wat de Correspondent doet, Brandpunt+, Pointer, Follow the Money, de Groene Amsterdammer. Allemaal titels die behoorlijk hoge journalistieke kwaliteit leveren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."