#1
Beste,
Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hier om trend zijn.
Mensen zijn naar mijn iedee de meest gevaarlijke wezens op aarde.
Ik geloof niet dat er ondergrondse gangen bestaan waar men satanisme bedrijft .
Maar daar in tegen geloof ik echter wel dat men een ‘subgroep ‘ satanisme bedrijft.
Dit zijn mensen die aan de top staan als het om rijkdom gaat .
En dat het luciferiaanse als leidraad gepraktiseerd word .
Hetzij in een af gehuurd gebouw of elders .
Het zou me zeker niet verbazen als o.a de ‘Rothschild’ bij dit subgroepje horen .
Je mag bijna niets zeggen als het over de joodse invloed gaat...
Want dan word je snel uit gemaakt voor anti semiet !
Ik weet dat dit gevoelig ligt bij velen .
Dus zal rondom joodse invloed niet verder posten.
Ik verwacht helaas een toekomst .
waarin de kloof rijk en arm gigantisch word .
Qanon geeft bijv aan dat de elite ons tot slaven wil maken ( niet letterlijk met kettingen aan de voeten
.
Maar wel volgzaam en zonder stem .
Hier geloof ik zeker in!
De kloof ‘arm & rijk ‘ zal naar mijn inziens er voor zorgen .
Dat de armen naar pijpen van de rijken dansen .
Want GELD= MACHT .
Hopelijk duidelijk genoeg omschreven wtb mijn gedachten goed hier over ?.
Klein artikel wat ik on line vond aan gaande Qanon:
Een onzichtbare en invloedrijke elite die achter de schermen stiekem de touwtjes in handen heeft. Dat is waar QAnon-aanhangers in geloven. Ook in Nederland groeit het aantal volgers, zeggen onderzoekers. "Twee jaar geleden was die aanhang er nog niet."
QAnon is een beweging die in 2017 ontstond in de Verenigde Staten. Op forum 4chan deelde een gebruiker met de naam Q een aantal cryptisch berichten. Onder meer over wereldwijde elites die kinderen ontvoeren en vasthouden in ondergrondse gevangenissen om een middel uit hun bloed te halen dat hun leven zou verlengen.
Q zegt hoog in de Amerikaanse regering te zitten en om die reden allerlei geheimen te weten. Op verschillende internetfora worden om de paar dagen onder de naam Q zelfverklaarde aanwijzingen van een samenzwering geplaatst. Onduidelijk is of Q één persoon is of meerdere personen.
Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hier om trend zijn.
Mensen zijn naar mijn iedee de meest gevaarlijke wezens op aarde.
Ik geloof niet dat er ondergrondse gangen bestaan waar men satanisme bedrijft .
Maar daar in tegen geloof ik echter wel dat men een ‘subgroep ‘ satanisme bedrijft.
Dit zijn mensen die aan de top staan als het om rijkdom gaat .
En dat het luciferiaanse als leidraad gepraktiseerd word .
Hetzij in een af gehuurd gebouw of elders .
Het zou me zeker niet verbazen als o.a de ‘Rothschild’ bij dit subgroepje horen .
Je mag bijna niets zeggen als het over de joodse invloed gaat...
Want dan word je snel uit gemaakt voor anti semiet !
Ik weet dat dit gevoelig ligt bij velen .
Dus zal rondom joodse invloed niet verder posten.
Ik verwacht helaas een toekomst .
waarin de kloof rijk en arm gigantisch word .
Qanon geeft bijv aan dat de elite ons tot slaven wil maken ( niet letterlijk met kettingen aan de voeten
Maar wel volgzaam en zonder stem .
Hier geloof ik zeker in!
De kloof ‘arm & rijk ‘ zal naar mijn inziens er voor zorgen .
Dat de armen naar pijpen van de rijken dansen .
Want GELD= MACHT .
Hopelijk duidelijk genoeg omschreven wtb mijn gedachten goed hier over ?.
Klein artikel wat ik on line vond aan gaande Qanon:
Een onzichtbare en invloedrijke elite die achter de schermen stiekem de touwtjes in handen heeft. Dat is waar QAnon-aanhangers in geloven. Ook in Nederland groeit het aantal volgers, zeggen onderzoekers. "Twee jaar geleden was die aanhang er nog niet."
QAnon is een beweging die in 2017 ontstond in de Verenigde Staten. Op forum 4chan deelde een gebruiker met de naam Q een aantal cryptisch berichten. Onder meer over wereldwijde elites die kinderen ontvoeren en vasthouden in ondergrondse gevangenissen om een middel uit hun bloed te halen dat hun leven zou verlengen.
Q zegt hoog in de Amerikaanse regering te zitten en om die reden allerlei geheimen te weten. Op verschillende internetfora worden om de paar dagen onder de naam Q zelfverklaarde aanwijzingen van een samenzwering geplaatst. Onduidelijk is of Q één persoon is of meerdere personen.