#1
Ja versoepelen, aanscherpen, versoepelen, aanscherpen. En die loze beloften steeds. Het lijkt wel of er met ons gespeeld wordt. Ik wordt er strontziek van
dat vraag ik mij ook af. ik weet nog wel dat ze vorig jaar zeiden: we verwachten dat het niet heel lang gaat duren, en een jaar verder en we zitten er nog..Wat een maffiabende is het daar ook in den haag met hun maatregelen. Verwachten jullie dat ze deze door gaan trekken tot 2022? Wanneer is het genoeg? Hoe maken we het ze duidelijk dat het genoeg is? Ik wil er iets aan doen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."