Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEendaagse festivals vanaf 14 augustus alleen mogelijk voor 750 bezoekers in openlucht

Eendaagse festivals vanaf 14 augustus alleen mogelijk voor 750 bezoekers in openlucht

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja versoepelen, aanscherpen, versoepelen, aanscherpen. En die loze beloften steeds. Het lijkt wel of er met ons gespeeld wordt. Ik wordt er strontziek van
T

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Trippy langkous
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Thunderdome zei:
Wat een maffiabende is het daar ook in den haag met hun maatregelen. Verwachten jullie dat ze deze door gaan trekken tot 2022? Wanneer is het genoeg? Hoe maken we het ze duidelijk dat het genoeg is? Ik wil er iets aan doen.
Klik om te vergroten...
dat vraag ik mij ook af. ik weet nog wel dat ze vorig jaar zeiden: we verwachten dat het niet heel lang gaat duren, en een jaar verder en we zitten er nog..

en hoe we het duidelijk maken dat het genoeg is? ik denk de enigste respectvolle manier staken is. tuurlijk zou je het op andere manieren duidelijk kunnen maken maar ik denk dat het wel belangrijk is respect te blijven houden.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#3
foto_no_exif.png

JAA!!! Goed idee! Tijd om in actie te komen!

IK ZEG EEN FESTIVAL OP HET MALIEVELD 🥳🥳🎉🎉

Bron: https://www.nu.nl/muziek/6149271/kort-geding-idt-over-eendaagse-evenementen-gaat-niet-door.html
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#4
eadd03ac-cfd8-450a-b4d7-611630567b38.jpg


Beetje jammer van ID&T van die 'vreedzame' protestmars. Had gewoon een oproep gedaan om alle fans artiesten en andere lui naar den haag te sturen ipv deze slappe hap waar ze toch helemaal niks van aantrekken. Ik ben bang dat deze actie helemaal niks gaat opleveren.

:disrelieved:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#5
11 september nog een protest!!

www.nu.nl

Unmute Us ontevreden met reactie kabinet, kondigt nieuwe demonstratie aan

Unmute Us heeft een nieuwe demonstratie aangekondigd op 11 september. De organisatie is niet tevreden met de reactie vanuit het demissionaire kabinet op de demonstratie van afgelopen weekend.
www.nu.nl www.nu.nl

:hearteyes::hearteyes:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."