#1
Komende weken/maand komt er een nieuw moment om de lang uitstaande invitation aan te gaan nemen ![:)]()
So excited. Time for cooking, eerst even goeie Mimosa vinden. (En al een tijdje passief op zoek naar een verwarmde magneetroerder als nice to have,
maar dat is geen showstopper maar meer een completion of the setup en QoL, al is die constante temp/roer ook heerlijk efficient
)
(Edit: vraagje aan de mods; wat kan er wel en niet gedeeld worden over de bereiding ? Ik vind het op zich wel interessant om er ervaringen over uit te wisselen, maar denk dat dat lastig wordt?) @Mevrouw Pløp ?
So excited. Time for cooking, eerst even goeie Mimosa vinden. (En al een tijdje passief op zoek naar een verwarmde magneetroerder als nice to have,
maar dat is geen showstopper maar meer een completion of the setup en QoL, al is die constante temp/roer ook heerlijk efficient
(Edit: vraagje aan de mods; wat kan er wel en niet gedeeld worden over de bereiding ? Ik vind het op zich wel interessant om er ervaringen over uit te wisselen, maar denk dat dat lastig wordt?) @Mevrouw Pløp ?