#1
ga nu oppad nar mijn nichtj heb een anslaggevoelige keyboard gekocht kan iet wachten hoe blij xe ermee xsl xijn
Of een toetsenbord dat werktIk vind dat @Danny46 een standbeeld op DF moet krijgen
overdrijven is ook een vakIk vind dat @Danny46 een standbeeld op DF moet krijgen
toetsenbord doet niet wat ik wil met 2F-KetamineOf een toetsenbord dat werkt
Nou mijn 2-fdck ene keer gebruikt en liep écht 100% zeker naar het aanrecht toe maar door een afwijking naar links belande ik tegen het tv meubel aan de andere kant van de kamer.toetsenbord doet niet wat ik wil met 2F-Ketamine
Had ik dus ook de hele tijd ,en met fietsen lag ik de hele tijd in de berm,stoepranden sloeg ik allemaal overal overAlles in huis stond op een andere plaats kon ook de ijskast niet meer vinden uiteidelijk maar appel gepakt uit de fruitschaal kon ik nog net wel vinden.Door die appel lef ik nogNou mijn 2-fdck ene keer gebruikt en liep écht 100% zeker naar het aanrecht toe maar door een afwijking naar links belande ik tegen het tv meubel aan de andere kant van de kamer.
WTF?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."