#1
Heb expres niet de hele tv aangezet om alles te volgen maar zit nu Nieuwsuur aan het kijken en ze brengen het allemaal we mooi in beeld.
Was een mooi mens met pit!
Rest in peace, Your majesty. ๐๐ป๐ช๐ป
Bizar inderdaadNou moe.
Erger vind ik dat mensen werden opgepakt omdat ze tegen de monarchie betoogden:
![]()
Man threatened with arrest if he wrote โnot my Kingโ on blank sheet of paper
A police officer told him he could 'offend someone'.metro.co.uk
En oja: de Keltische naties zullen ooit vrij zijn.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."